pondělí 24. srpna 2015

Zdravá snídaně

Swap Zdravá snídaně vyhlásila Nely99 a já neodolala a příhlásila jsem se jako zájemce, protože swapy s jídlem jsou moje nejoblíbenější. Takže jsem taky byla ráda, že si Nela vybrala ze všech zájemců ke swapování právě mne. Swap měl obsahovat zdravé potraviny hodící se na snídani a cena měla být kolem 300 Kč. Po dohodě s Nelou jsme pak téma ještě rozšířily o drobnosti hodící se i třeba k svačině.


Já jsem Nele do snídaňového balíčku vybrala povětšinou věci, které mám sama vyzkoušené a chutnají mi, a přidala jsem i něco, co mne zaujalo při nakupování. Balíček nakonec obsahoval
Arašídové máslo McEnedy - hit pro spoustu fitness blogerek
Nugeta - malé balení
Studentská směs - oříšky a sušené ovoce
Knackebrot Clever
Instantní ovesné kaše - Emco jablečná se skořicí a Ovitte čokoládová
Hořká čokoláda s brusinkami FinCarre
Bio vločky vícezrnné Country life
Dobrá vláknina Bonavita - malé balení na vyzkoušení
Jablečný džus Vitafit
Sojové mléko s vanilkovou příchutí
Chia semínka - tady jsme měly s Nelou stejný nápad
Čaje - pestrá směs z mých nekonečných čajových zásob
Ovesné sušenky Emco kokosové - taky stejný nápad
Domácí musli - vzorek z toho, co jsem měla aktuálně namícháno (ovesné vločky, rozinky, čokoláda, mandlové lupinky.... - nikdy už si pak přesně nepamatuji, co tam vlastně je)
Tyčinky - oříškové De Nuts a FirstNice (obě s kešu), cereální Street s čokoládou a Sportness banánová s čokoládou s vyšším obsahem proteinů.



A co jsem v balíčku od Nely našla já?
Kukuřičné lupínky s brusinkami od Mixitu - namíchané v tubusu speciálně pro mne. Tím mne Nela fakt překvapila a potěšila. Lupínky jsem kdysi dávno snídávala, tak se k nim zas po letech vrátím.
Hořká čokoláda se 74% kakaa zn. Sneekoppe - hořkou, tu já můžu. A tuhle značku jsem ještě neměla.
Ovesné musli sušenky Emco - já dostala rovnou 4 balení - kokosové, borůvkové, oříškové a jablečné. Ještě jsem žádné z nich neměla, tak uvidím, jestli mi nějaké zachutnají
Tyčinky Corny s 25% obsahem ovoce - taky jsem ještě neměla. Moc tomuhle typu tyčinek neholduji, takže bych si je sama určitě nekoupila. Tak vyzkouším a uvidím - třeba příjemně překvapí.
Zapékané musli s brusinkami - zapékané musli mám ráda a aspoň budu mít změnu (normálně kupuju pořád čokoládové).
Chia seminka - ty používám, takže se hodí.


Celkově swap hodnotím jako vydařený. Většinu věcí budu ochutnávat poprvé - to je právě to, co mne na swapech baví. Já dost kupuju pořád ty samé věci, často i jen ze setrvačnosti, a takhle ochutnám věci, které by mne právě ani nenapadlo koupit. A doufám, že spokojená byla i Nela s balíčkem ode mne.
Hodnocení - 9/10

Žádné komentáře:

Okomentovat