sobota 29. srpna 2015

Z kosmetické poličky 1

Kosmetická blogerka, co píše čtyři články o kosmetických přípravcích do měsíce, ze mne nikdy nebude. Ale ani já nemám v koupelně na poličce jen pastu na zuby, ale i pár dalších věcí. Ale žádné speciálnosti nečekejte - na mé kosmetické poličce stojí takové obyčejné věci jako je krém na ruce, sprchový gel nebo tělové mléko. Většinu používám pravidelně a neměním je, ale občas vyzkouším i něco nového. Tady je takový mix...


Sprchový gel Nivea Waterlily&oil

Má příjemnou jakoby gelovou konzistenci, navíc obsahuje olejové perličky, takže se dobře používá a je velmi příjemný na tělo. Při roztírání olejové perličky na počátku dojem peelingu, ale pak se "rozpustí". Po použití nemám pocit vysušené pokožky, což je fajn. Vůně není nijak výrazná (což od sprcháče ostatně ani nepožaduji), ale voní docela hezky.
Balený je v lahvičce, která je průhledná (což mi vyhovuje, protože vím, kolik už mám spotřebováno) o obsahu 250 ml.
Cenu nevím - dostala jsem ho jako dárek. Ale předpokládám, že se bude pohybovat kolem 50 až 60 Kč jako je tomu u ostatních sprchových gelů téhle značky.
Klidně si ho koupím příště znovu (pokud na něj narazím v akci - protože já jsem tak trochu Harpagon a tyhle věci kupuji hlavně v akcíchMrkající)
Hodncení 8/10


Indulona dezeinfekční

Všechny kosmetické blogerky nejspíš omdlévají (no - ona můj blog nejspíš žádná kosmetická blogerka nečte), že píšu o něčem tak obyčejném. Ale tahle Indulona je můj nejčastěji používaný a nejoblíbenější krém na ruce. Používám ji už spoustu let a jsem s ní náramně spokojená. Dobře se roztírá, dobře se vstřebává (ovšem pozor - nezaměnit s modrou universální Indulonou, která se roztírá a vstřebává výrazně hůř) i dobře ošetřuje. A ačkoliv je označena jako dezinfekční, tak z ní dezinfekci necítím - má nevýraznou neutrální vůni.
Balená je v tubě o obsahu 100 ml s červenými potiskem. Tuba má široké šroubovací víčko, na nějž se nechá postavit - díky tomu se dobře vytlačuje i poslední zbytek.
Přesnou cenu taky nevím - manžel ji občas fasuje v práci a protože krémy na ruce téměř nepoužívá, tak mi ji nosí domů. Ale tuším, že se pohybuje nějak kolem 40 Kč.
Hodnocení 10/10



Hydratační krém na ruce Cien s mandlovým olejem a bambuckým máslem

Jde o krém privátní značky kosmetiky Cien, která se prodává v řetezci Lidl. Já si ho koupila v podstatě náhodně. když mi došla moje obvyklá Indulona - řekla jsem si, že pro jednou vyzkouším něco jiného. Měli dva druhy - jeden s mandlovým olejem, který jsem si nakonec vybrala, a druhy s výtažky medu (ten třeba někdy příště). Musím říci, že mne celkem příjemně překvapil. Roztírá se stejně dobře jako moje oblíbená Indulona, vstřebává se o něco málo pomaleji, ale pořád ještě dobře a i slušně hydratuje. Vůně je jemná, ne moc výrazná (mandle z něj tedy necítím).
Balený je v tubě o obsahu 125 ml, která má odklapovací víčko, na které jde postavit.
Velmi příjemná je cena - 30 Kč.
Hodnocení 9/10



Zklidňujici tělové mléko Tibetský jasmín Dermacol

Jde o tělové mléko z řady Aroma Ritual, které mě nalákalo tím, že mělo být s vůní jasmínu. Bohužel tuba měla přes víčko celofánový přebal a nešlo tedy přivonět. Takže jsem si vzala na vyzkoušení jen menší balení. Naštěstí, protože tenhle nákup byl velkým zklamáním. Mléko se docela špatné roztírá (zvlášť na vlhké kůži) a ani se nijak dobře nevstřebává. A především mi tedy ani trochu nevoní. Rozhodně vůbec nepřipomíná jasmín (jedině, že by tibetský jasmín byl něco úplně jiného) a není mi příjemná. A to tak, že uvažuji o tom, že ho nebudu používat a skončí v koší (a to je u mne co říci, protože obecně nerada plýtvám čímkoliv).
Balené je v tubě o obsahu 100 ml (větší balení má obsah 200 ml), která má odklapovací víčko, na které jde postavit.
Cenu už si přesně nepamatuji, ale myslím, že byla nějak kolem 50 Kč (za balení 100 ml).
Hodnocení 2/10


Žádné komentáře:

Okomentovat