pátek 4. září 2015

Další swap pro radost

Tentokrát jsem se přihlásila do swapu, který nebyl primárně zaměřen na jídlo, byť i to se v něm mohlo ocitnout....
Další swap pro radost vyhlásila GeekyGothicGirl . Jak napovídá název cílem swapu mělo být vybrat pro spoluswaperku na základě toho, co jsme si o sobě napsaly, věci, které jí potěší. Celková hodnota swapu měla být 300 Kč.




Markéta byla pro výběr obsahu swapu trochu oříšek - je fanda počítačových her a seriálů, což je oblast pro mne docela vzdálená, navíc nemůže nic s mlékem a oříšky. Ale pomohlo mi to, že jsme si chvíli psaly, co se té druhé líbí a co naopak raději ne. A tak jsem nakonec obsah balíčku vymyslela takhle
Zelený francouzský jíl Saloos - Markéta psala, že ho používá, tak jsem doufala, že trefím i dobrou značku
Kuličkový deodorant Alverde - Markéta se zmínila, že shání nějaký přírodní deodorant. Tenhle je bez hliníkových solí, tak snad bude vyhovovat
Olivové mýdlo s vůní levandule - z bioobchodu, protože Markéta preferuje přírodní kosmetiku
Dvě záložky do knížek s motivem soviček - původně to mělo být něco s Markétinými oblíbenými netopýry, ale věci s tímto motivem se v parném létě ukázaly nesehnatelné (prý až na Haloween)
Sáček domácích křížal (čerstvě nasušených z naší nadúrody letních jablek) zastupoval ve swapu jídlo
Čaje matcha - což by trochu průšvih. Když mi Markéta napsala, že má tenhle čaj ráda, tak jsem se zaradovala, že někdo využije čaje, které byly součástí balíku Zajíci v krabici - mně totiž ani trochu nechutnají. Jenže jsem si nějak neuvědomila, jak je to dlouho, co ten balík přišel, a nezkotrolovala jsem datum spotřeby. Bohužel byly malinko prošlé, na což přišla až Markéta. Ale vzala to velmi velkoryse, za což jí patří dík. A já doufám, že vzhledm k balení budou ty čaje použitelné i tak (myslím, že čaje se až tak nekazí)
Vzorek čaje Bílá opice - na ochutnání.
Když už jsem nesehnala do swapu nic s netopýry, vyrobila jsem si aspoň pomocí tiskárny netopýří papíry a ve swapu tak byly samé netopýři balíčky.



A co jsem ve swapu našla já?
Tašku přes rameno s motivem soviček - ta se mi hrozně líbí a určitě ji využiju
Bulharskou specialitu Ljutenica - těším se, až ji ochutnám, protože o té jsem zatím jen slyšela, ale ještě jsem ji neměla
Balzám na rty s levandulí - určitě využiju. A je to můj první balzám, který je v kelímku (zatím jsem si kupovala jen ty ve vysouvací tyčince)
Sůl do koupele - tu si schovám na zimu, až přijdu zmrzlá domů a budu se chtít naložit do vany
Růžovou vodu - taky velká neznámá. Už se chladí v práci v lednici a čeká až ji ochutnám.


Protože jsme obě z Prahy, tak jsme si swap zpestřily ještě chvílí popovídání a výborným sorbetem, protože k výměně tašek se swapem sešly ve zmrzlinárně Angelato (kde já už si vyměňovala jeden swap - tenhle). Rozbalování jsme si ale nechaly až na doma - skoro jsem to nemohla vydržek, jak jsem byla zvědavá, co v těch balíčkách je. Ale bylo třeba prvně pořídit fotodokumentaci...
Tohle byl další velmi vydařený swap. Markétě se povedlo vybrat věci, které se mi líbí, resp. které ráda vyzkouším. A podle hodnocení to vypadá, že byla spokojenost i na druhé straně.
Hodnocení 10/10

Žádné komentáře:

Okomentovat