sobota 28. března 2015

Co je vlastně swap

Swapování je výměna balíčků či dopisů - s obsahem libovolným, obvykle podle dohody zúčastěných stran. Je to asi určené hlavně pro milovníky překvapení, protože obvykle představu o tom, co vám přijde, máte jen rámcovou. Především podle vyhlášeného tématu a pak trochu i podle předběžné domluvy s protistranou. Ale co opravdu dostanete se většinou dozvíte až při rozbalení balíčku.


Já tuhle kratochvíli objevila nedávno při surfování na netu. Narazila jsem na stránku Swaplace, která funguje jako virtuální zprostředkovatel pro lidí, kteří si chtějí zaswapovat. A nějak mne to zaujalo. Je spousta oblastí života, kde si tak úplně na překvapení nepotrpím, ale rozbalování balíčků mám ráda. Tak jsem přehlédla fakt, že na Swaplace se převážně objevují slečny ve věku mého syna či mladší, zaregistrovala se...

No a už mám za sebou první zkušenosti ... První swap, který jsem vyhlásila já, první swap, kde jsem se přihlásila na výzvu někoho jiného, první nepovedený swap i první swap, který se povedl...

Žádné komentáře:

Okomentovat