sobota 28. března 2015

Úvod

Kdo jsem?
Ženská ve věku, na který už se lidi moc neptají. Mám už skoro 25 let jednoho manžela (a vypadá to, že už si ho nechám napořád), jedno syna (který se od nás před nedávnem odstěhoval).
Baví mne turistika, hlavně tam, kde není moc lidí (a je jedno, jestli jsou to Alpy nebo Kokořínsko), občas ráda vařím a peču. A jsem poněkud šílená sběratelka čajových přebalů, která se díky své sběratelské vášní prolévá litry čajů všeho druhu.

Proč blog?
To vlastně ani nevím. Asi že to chci na stará kolena zkusit. Asi první impuls bylo to, že jsem vyzkoušela swapování a přišlo mi líto, že nemůžu realizovaný swap víc a líp popsat, protože pro hodnocení na swapových stránkách je jen omezený prostor (mno - když vidím délku svých dosavadních článků, tak pro mne by fakt bylo těžké prostor vytvořit). A občas vyzkouším nějaký nový výrobek (tedy hlavně nějaké nové jídlo) a tak budu mít prostor, kde se o zkušenost podělit (pokud to tu tedy bude někdo číst). A časem se uvidí, co dalšího sem ještě "nasypu" (asi i podle toho, kolik na to budu mít času)

Proč Veverkoviny?
Veverka je moje dávná přezdívka z táborů. Občas ji taky používám jako nick v některých diskusí. Takže asi z nostalgie. A taky je to moje oblíbené zvířátko (aby nebylo, když mi tak 10 let říkali)

Žádné komentáře:

Okomentovat