neděle 29. března 2015

Pět Překvapení na P za Pár Peněz aneb nepovedený swap

Tenhle swap byl můj první, který jsem vyhlásila. Nastavila jsem proto i nízkou cenu balíčku. Téma bylo "5 P" - balíček měl obsahovat něco na pití, něco z papírnictví, něco na parádu, nějaký pamlsek a něco pro potěšení. To všechno se mělo vejít do 100 Kč.
Zamračený


Ozvaly se mi tři slečny - všechny kolem čtrnácti, patnácti let. Vybrala jsem si nakonec slečnu s nickem Katyskas a bohužel se ukázalo, že úplně ideální volba to nebyla. Ze začátku probíhala komunikace v pohodě a nic nenasvědčovalo problémům. Takže jsem vybrala drobnosti do balíčku, nakoupila a odeslala. A v tu chvili se Katka odmlčela - jak se ukázalo, tak definitivně. Balíček ani přes dvě moje upozornění, že ho má uložený na poště, nevyzvedla, takže mi ho pošta vrátila.
Sice jsem tedy o nic nepřišla, balíček se mi vrátil zpět, ale byla jsem otrávená z přístupu - pokud se Katka nakonec rozhodla swap nerealizovat, tak mohla napsat. Já si mohla ušetřit dvě fronty na poště a zbytečně vyhozené peníze za poštovné.

Hodnocení je asi jasné - 0/10

Co bylo v balíčku zatím psát nebudu. Když už mám ty věci nakoupené a zabalené, tak swap časem zopáknu Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat