sobota 28. března 2015

Čokoládový swap

Čokoládový swap vyhlásila Nekieki. Bylo to její první swap, stejně jako pro mne. Trochu jsem váhala, jestli na něj odpovědět, měla jsem obavy z domluvy se slečnou o několik desetiletí mladší, ale mé obavy byly zbytečné.
Obsah je jasný z názvu Usmívající se a hodnota měla být 100 Kč.




S Nekieki - Míšou jsme se domluvily hodně rychle - snad během týdne byly swapy na cestě.
Já Míše koupila
- mléčnou čokoládu s pistaciemi Das Esquite (Rossmann)
- mléčnou čokoládu (Marks&Spencer)
- čokoládovou tyčinku Kaštanová (Chocoland)
- čokoládu Ritter Sport Olympia (s jogurtem, oříšky a medem)
- 3 čokoládové bonbony (z ruského obchůdku)
- miničokoládu Ritter Sport s přicutí cookies
- čokoládovou tyčinku Geisha
- pár jednotlivě balených čajů (ty byly navíc - na "docpání" krabičky)
Našla jsem doma (už letitou) plechovou krabičku od Studentské pečeti, tak jsem to zabalila všechno do ní, přišlo mi to takové stylové... Fotka je od Míši, stažená ze Swaplace. Při realizaci tohoto swapu jsem ještě nějak s blgováním nepočítala, tak jsem si připravený obsah balíčku sama nenafotila.


A co jsem našla v balíčku od Míši ?
- 4 čokoládové pralinky zabalené v celofánovém sáčku s mašličkou. S mátovým krémem, čokoládovým krémem, kokosovým krémem a myslím ananasovým krémem. Dobré byly všechny, ale ta s čokoládovou náplní byla bezkonkurenční.
- čokoláda Cherry - hořká čokoláda s krémem z černých višní. Krásná luxusně vypadající retrokrabička, nikde jsem takovou čokoládu neviděla. Uvnitř nebyla tabulková čokoláda, jak jsem předpokládala, ale spíš čokoládové bonbóny. Čekala jsem krémovou náplň (něco jako višně v čokoládě), ale podobala se spíš fondánu. Měla jsem trochu větší očekávání, ale byla dobrá, jen poměrně sladká, takže jsem si ji dávala po jednom "bonbónku" (což je vlastně dobře Usmívající se)
- miničokoládka Ghirandelli s karamelovou náplní. Tu jsem vyzkoušela, ale jak jsem očekávala, tak mne nijak nezaujala. Karamel zrovna nemiluju a byla na mne moc sladká.


Celkově hodnotím swap s Míšou jako povedený. Všechno běželo jako po drátku, Míša si myslím dala s výběrem práci. Měla jsem možnost vyzkoušet čokoládové mlsky, které bych si nikdy nekoupila... Někde to nebyla úplná trefa do chuti, ale to rozhodně nebyla Míši chyba.
Hodnocení 8/10

Žádné komentáře:

Okomentovat