neděle 29. března 2015

Dobré ráno

Tenhle swap jsem vyhlásila já. Měl být zaměřen, jak ostatně vyplývá z názvu, na jídlo a pití, které se hodí k snídani a případně doplněn i něčím "nejídelním", co se tematicky bude hodit k dobrému ránu, včetně nějakých home-made věcí nebo "vzorků odsypaných z většího balení.
Hodnota swapu měla být 300 Kč.




Na swap se mi jako první přihlásila Budinka (Lucie). Podle jejího profilu se zdálo, že máme podobné preference, tak jsem nabídku přijala. A rozhodně jsem nelitovala.
V mailech jsme se dohodly, že záběr swapu rozšíříme i o nějaké svačinové mlsky a zvýšíme hodnotu na zhruba 350 Kč. Lucie byla hrozně akční - vyměnily jsme si pár mailů a ona už měla skoro připraveno. Mně trvalo nakupování déle (zatracená práce, ve které tvrdnu dost do večera), takže Lucie svůj swap posílala dřív. Díky tomu jsem využila její obalový materiál - do krabice, ve které posílala ona, se můj swap vešel úplně přesně. A využila jsem i vychytávku na ochranu křehkých věcí - jakousi vzduchovou krabičku (škoda, že jsem ji nevyfotila).

A co jsem Lucii dala do balíčku?
- hrneček na čaj - ten byl tak trochu navíc, protože je reklamní (a byl z mých hrnečkových přebytků získaných spolu s nákupem čajů)
- mini sprchový gel Balea - ranní sprcha je prima a minibalení jsou šikovná na cesty
- ochucený cukr s pomerančovou příchutí - přišel mi neobvyklý (ale bohužel to byl "krok vedle", protože Lucie nesladí)
- domácí pečený čaj - měl kladnou odezvu
- domácí višňový džem
. domácí jablečné křížaly
- raw tyčinka Lifebar (čokoláda) - jedna z mých velmi oblíbených (Lucii chutnala taky)
- oříšková tyčinka Maxinuta s pistáciemi - taky jedna z mých oblíbených
- proteinová tyčinka s příchutí banán - mé oblíbené "vybavení" na výlety
- malé sojové mléko Provamel - na ranní kaši
- malá Nugeta - trochu mlsání
- zeleninová pomazánka Toscana - tu mám moc ráda na knackebrot (taky jsem Lucii jedno balení přibalila) - tu Lucie hodnotila taky velmi kladně
- instatní čokoládda La Festa
- instatní kaše Emco s meruňkami - první pomoc, když doma všechno došlo
- musli do ruky s banánem a kakaovými boby - prý celkem chunalo
- čokoládové musli Bonavita - to snídám úplně nejčastěji, tak v balíčku nesmělo chybět
- hořká čokoláda Denner - přidávám si ji do doma míchaného musli, tak jsem ji přidala i do balíčku
- sojový jogurt Alpro vanilka - to tedy moc nesnídám, spíš nahrazoval v balíčku jogurt (který naopak snídám pořád)
- doma míchané musli - tedy jedna porce jako vzorek
- Knackebrot Racio s česenkovou příchutí - můj nejoblíbenější (a špatně sehnatelný) - Lucii zachutnal taky (a zatím ho nesehnala)
- sušené goji - to taky byla podle všeho dobrá trefa
- čaj matcha - mně tedy nechutná vůbec, Lucii jsem ho poslala na vyzkoušení (u ní měl kladnější reakci)
- hromádku sáčkových čajů - hlavně ovocných (protože je Lucie podle profilu preferuje), ty v balíčku ode mne nemohou chybět nikdy
- vzorek sypaného čaje Zimtapfel zn. Teegschwender - přesypaný z původního balení, protože obal jsem nutně potřebovala do sbírkyMrkající
- jablečné trubičky - docela zajímavý mlsek (Lucii zaujal taky).

A takhle to Lucie vyfofotila:



Já jsem v balíčku od Lucie dostala:
- zázvorové bonbóny
- baleční čaje Hatherwood Eng. breakfast - černá klasika, moje nejoblíbenější, takže trefa. Ještě kdyby sáčky měly šňůrky ... - to už by bylo úplně dokonalé Usmívající se
- pomerančový nápoj Cappy - obsahoval kousky dužiny a chutnal
- směs různých sáčků ovocných čajů - klasika, některé mi chutnaly víc, některé méně
- malé balení Nutely - to nezklame
- oříškovou tyčinku Nutratrend De Nuts - chutnala, za tu určitě palec nahoru
- sušenku Mila - tu nemusím, ale manžel ji miluje, takže ji rád zabavil
- mandle v čokoládě a skořici Alnatura - ty mne mile překvapily - nejsem úplně skořicová, aletahle kombinaci mi chutnala. A padly jako první věc z balíčku
- instatní ovesnou light kaši s jahodami - nebyla špatná, ale můj "šálek kávy" to není - mně všechno s jahodovou příchutí voni trochu chemicky
- sojové mléko Alpro s vanilkovou příchutí
- rýžové instantní vločky Arax - vyzkoušela jsem jako kaši s mlékem a mraženým lesním ovocem. Chutnalo
- flapjack kešu-kokos - snědla jsem ho teď o víkendu na výletě. Jako svačina stačí půlka. Na mne trochu moc sladké, ale jinak kombinace kešu a kokos mi chutnala.
- sojový suk - to byla taková vzpomínka na dětství, neměla jsem ho už hrozně dlouho
- domácí broskový džem
- domácí pečený hruškový čaj - ten mne potěšil, hrušky se u nás na chalupě nerodí, takže ten si sama neudělám, chuťově dobrý, trochu víc kořeněný
- kaštanovou kaši s vanilkou, slunečnicovými semínky a brusinkami od Mixitu (odsypáno v dózičce) - tu jsem vůbec neznala, takže jsem ráda vyzkoušela. Nebyla špatná
- musli se slunečnicovými semínky, lyofizovaným melounem a banány od Mixitu (odsypáno v krabičce) - taky pro mne nová věc. Chutnalo mi
- protein s příchutí lesního ovoce (odsypáno v krabičce) - protein jsem si ještě nikdy nekoupila, tak jsem byla nadšená, že ho mohu vyzkoušet. Podle rada Lucie jsem ho zkusila klasicky do mléka jako shake i do tvarohu jako svačinku - za oboje palec nahoru.

A takhle vypadal obsah balíčku od Lucie, když jsem ho vyskládala na stůl


S Lucii jsme si ještě při ochutnávání balíčku průběžně vyměňovaly maily, což bylo prima, protože jsem aspoň měla zpětnou vazbu, co jí chutnalo a co ne. Už máme hodně věcí snědených, resp. aspoň vyzkoušených, takže jsem dojmy rovnou dopsala. A kde ještě nejsou, snad nezapomenu doplnit časem.

Tohle byl každopádně opravdu úžasný swap, jak komunikací, tak obsahem balíčku. Ještě jednou za něj Lucii děkuji.

Hodncení 10/10

Žádné komentáře:

Okomentovat