čtvrtek 16. dubna 2015

Čajový swapík

Tento swap vyhlásila Blanka (aknalb).Ve swapu mělo být 30 jednotlivě balených čajových sáčků méně známých značek - každý jiný. Celková hodnota swapu měla být kolem 100 Kč




Hned jak jsem ho uviděla, měla jsem jasno, že je to swap pro mne jako dělaný - jednak mám díky své sběratelské vášni a neustálému nakupovaní čajů co nabídnout a jednak jsem si říkala, že by ve swapu mohl být i nějaký čaj s novým přebalem. Takže jsem byla moc ráda, když si Blanka do swapu vybrala právě mne.
Prošla jsem skříňku s mými čajovými zásobami a nakonec jsem pro Blanku vybrala o něco víc než požadovaných 30 různých čajů (ale nechtělo se mi dělat další selekci), tak jsem je zabalila všechny). Ve výběru byla směs všeho možného - od klasických černých a zelených čajů, přes čaje ochucené, ovocné čaje až po pár čajů bylinkových. Ani jsem netušila, že doma mám aktuálně tolik druhů. Přidala jsem i jeden sypaný - vzorkové balení, od kterého jsem si ovšem obal nechala do sbírky, takže k Blance putoval přesypaný do igelitového sáčku. Podle první reakce jsem se snad alespoň trochu výběrem trefila do čajů, které Blanka ještě neznala.
Na celém swapu se nejkomplikovanější ukázalo polepení odesílací krabičky papírem, aby trochu zajímavě vypadala. Ale po boji s lepicí páskou jsem to nakonec zvládla. Škoda, že jsem krabičku nevyfotila... (abych zdokumentovala svou šikovnost)
Tohle je hromádka čajů, které jsem posílala Blance:



A protože Blanka vyfotila i mou krabičku, tak se mohu pochlubit i tou


Od Blanky dorazila krabička, ve které byly čaej krásně svazané mašličkami do balíčků - povětšinou podle druhů (skoro jsem se styděla, že já je do krabičky naskládala jen tak, bez ladu a skladu). I Blanka do balíčku dala víc čajů, než těch 30. Nejvíc bylo čajů Impra, Akbar a Ahmad, sada ovocných Vittotea a pak pár dalších. A taky to byla směs všeho možného - černé, zelené, ovocné, s příchutí, bez příchutě (jen bylinky tam myslím chyběly, což mne nijak nemrzí - já stejně bylinkové čaje moc nemusím). Převažovaly ale černé a zelené čaje. Psala jsem Blance, že ty mám nejraději, tak asi vybírala i podle toho.
Na pití mi asi největší radost udělala sada černých čajů Akbar bez příchutě - přece jen černý čaj je můj favorit.
A do sbírky jsem tam nakonec našla 13 nových přírůstků - Impry a Ahmady, které výrobce rafinovaně přebalil a mají na zadní straně jinak umístěné logo nebo čárkový kód. Už se těším, až se jimi propiju a zařadím si je do šanonů Usmívající se.




Celkově hodnotímswap s Blankou jako velmi vydařený. Oceňuji milou a vstřícnou komunikaci a rychlost swapu - týden po výměně prvních mailů jsme zvládly i vyměnit balíčky. No a spokojená jsem i se samotnými čaji.

Hodnocení 10/10

Žádné komentáře:

Okomentovat