úterý 14. dubna 2015

Instantní rýžové vločky


Já jsem je vyzkoušela nedávno, a to díky svému snídaňovému swapu (http://werka13.blog.cz/1503/dobre-rano), do kterého mi je vybrala moje spoluswaperka Lucie. A moc mne tím potěšila, protože jsem o jejich koupi uvažovala.



Rýžové instatní vločky instantní jsou vyrobeny z bílé dlouhozrnné rýže. Jsou bezlepkovou potravinou, která je velmi lehce stravitelná. Využití najdou jako zahušťovadlo do omáček i polévek, příměsí do jogurtů, kaší a také do domácího pečiva. Lze je ochucovat na slano i na sladko
Výživové hodnoty na 100g: 1545 kJ, 6,8g bílkovin, 78g sacharidů a 0,8g tuků.

Konkrétně jsem dostala Rýžové vločky instantní zn. Arax, které vyrábí firma Foods s.r.o. Jsou baleny v plastovém sáčku o obsahu 300g. Příprava podle návodu - 1 díly vloček zalít 2 díly tekutiny a 2-3 minuty povařit
Vyzkoušela jsem je zatím na ranní rýžovou kaši s lesním ovocem. Tři vrchovaté polévkové lžíce vloček jsem od oka zalila mlékem, nechala chvíli odstát, pak (protože se skoro všechna tekutina vsákla), jsem přidaladala ještě trcohu mléka a dala misku na minutu na nejvyšší výkon do mikrovlnky. Do hotové kaše jsem vmíchala mírně povolené mražené lesní ovoce.
Druhý pokus jsem ještě vylepšila o lžičku sušené palmové šťávy a o dvě lžičky proteinu s příchutí lesního ovoce (také ze snídaňového swapu od Lucie).
Oba pokusy byly docela vydařená snídaně (ikdyž asi klasické ovesné vločky mi chutnají o malinko víc). Ale pro občasnou změnu snídaní se určitě hodí. A plánuji je jako zpestření přidat i do musli směsi, kterou si míchám sama.

Celkové hodncení 9/10


A jedno ilustrační foto kaše (pravda - rýžové vločky na tom obrázku moc vidět nejsou, protože povrch kaše je zakrytý ovocem....)





Žádné komentáře:

Okomentovat