pátek 24. dubna 2015

Jogurt Esencia

Jogurt Esencia - první jogurt s podmáslím, tak zní reklama na nový ovocný jogurt .
Ovocné jogurty kupuji jen občas, dávám přednost bílým, ale barevný kelímek, fakt že je to novinka mne docela lákal. A když jsem při bližší obhlídce chladícího regálu zjistila, že ho mají i s citronovou příchutí, bylo rozhodnuto. Není to úplně běžná příchuť, vlastně jsem citronový jogurt měla jen z Mark&Spencer, tak jsem si řekla, že musím vyzkoušet i další.


(obrázek jsem si musela vypůjčit ze stránek výrobce, protože fotku se mi povedlo tak přesvětlit, že místo jogurtu tam byl vlastně jen bílý flek)

Nejdřív základní údaje
Zakoupeno - v Albertu (ale tuším, že je mají i ve všech ostatních super- hyper-)
Cena - 15,90 (150 g)
Výrobce - Muller (s přehláskou na "u", kterou jsem se pořád ještě nenaučila napsat)
Složení - jogurt (mléko, podmáslí, jogurtové kultury), cukr, voda, citrónová šťáva z koncentrátu 2 %, glukózo-fruktózový sirup, pomerančová šťáva z koncentrátu 0,4 %, barvicí koncentráty z dýně a jablka, přírodní citrónové aroma
Nutriční hodnoty ve 100 g - 393 kJ, tuky 0,9 g, sacharidy 15,7 g, bílkoviny 4,5 g (vtipné je, že se uněkterých hodnot liší údaj na obale a na stránkách výrobce)

Jogurt má trochu řidší konzistenci, ale ne tak, že by mi to vadilo. Za výhodu považuji nízký obsah tuků a především tu citronovou příchuť, nevýhodou je obsah cukrového sirupu. Chuťově jogurt splnil mé očekávání - měl přesně tu příjemně nakyslou chuť, kterou mám ráda. Není to tedy žádná bomba, kterou bych musela mít třikrát do týdne (a taky bílý jogrut se lžičkou domácí marmelády nebo medu vjde levněji, co si budeme povídat), ale jako občasné zperstření na svačinu do práce - proč ne.


Hodnocení 7/10

Žádné komentáře:

Okomentovat