neděle 24. května 2015

Pět Překvapení na P za Pár Peněz podruhé

Můj první swap, který jsem vyhlásila, se nepovedl - psala jsem o tom tady . Tak jsem se rozhodla, že ho zopakuji a vyhlásila jsem ho s malinko upraveným názvem "Pět Překvapení na P za Pár Peněz Podruhé" znovu. Protože jsem do něj chtěla použít už koupené věci, tak i téma bylo stejné - měl obsahovat něco na pití, něco z papírnictví, něco na parádu, nějaký pamlsek a něco pro potěšení, a to to všechno se mělo vejít do 100 Kč.




Přihlásily se mi tentokrát dvě zájemkyně a já jsem si z nich vybrala uživatelku HandmadeTereza, protože se mi podle profilu zdálo, že by jí věci, které už jsem měla nakoupené, mohly vyhovovat.
Komunikace s Terezou probíhala rychle a bez problémů. Odeslání se díky mé dovolené o týden posunulo, ale pak jsme měly balíčky vyměněné během pár dnů.
Mých "5P", které jsem Tereze posílala, zahrnovalo
Křupavá musli srdíčka s banánem a kakaovými boby aneb roztomile vypadající pamlsek
Fialový náramek z korálků aneb něco na parádu
Sprchový gel Radox aneb něco pro potěšení z ranní sprchy
Sadu barevných tužek aneb něco z papírnictví
Několik sáčků s různými druhy čajů (převážně ovocných) aneb něco na pití.
A takhle obsah balíčku vyfotila Tereza (já jsem měla věci jednotlivě zabalené už od minule a znovu jsem je nevybalovala, takže jsem udělala jen fotku před zabalením balíčku, která je nahoře)


A co jsem v balíčku od Terezy našla já?
Pamlsek - 80% hořkou čokoládu Alnatura. Mňam, na tu se těším
Pití - mandlové mlíčko Alpro. Pro mne novinka, takže ráda ochutnám
Papírnictví - sponka na papíry nebo záložka ve tvaru vážky. Ta mne nadchla.
Potěšení - sada voňavých vanilkových čajových svíček
Paráda - náhrdelník ze zelené stužky s kamínky a přívěskem (na fotce není moc vidět). Docela hezký a zajímavý, jen musím vymyslet, k čemu ho budu nosit.
Jen Terka, zapomněla do balíčku připojit dopis, ale všechny vybrané věci mi pak dodatečně okomentovala v mailu, takže to vlastně ani nevadilo.


Celkové se mi obsah balíčku líbil, Tereza vybrala zajímavé věci. Potěšilo mne i to, že věci byly jednotlivě zabaleny do dárkového papíru, takže jsem měla při rozbalování takové "malé Vánoce" s nedočkavým trháním papíru z balíčků. Jsem ráda, že na druhý pokus pokus swap "5 P" vyšel.

Hodnocení 9/10

Žádné komentáře:

Okomentovat