neděle 31. května 2015

Čajové překvapení

Čajový swap, který jsem vyhlásila, byl motivován stále se zvětšující hromádkou čajů, které jsem si do sbírky vyměnila plné a do jejichž pití se mi moc nechtělo, protože to byly druhy a příchutě, které zrovna nejsou "šálek mého čaje". A navíc - co si budeme povídat - prostě mám čajů doma MOC. Ale protože přebaly z čajů chci buď přímo do sbírky nebo na výměnu s jinými sběrateli, napadlo zkusit nabídnout vybalené čaje do swapu...
Já jsem nabídla 40 až 50 sáčkových čajů vybalených z původního přebalu + nějakou drobnost. Chtěla jsem za to nějaké překvapení - v podstatě cokoliv z toho, co mám v profilu, resp. tady na stránkách, podle výběru druhé strany. Cena měla být do 100 Kč.





Byla jsem docela zvědavá, jestli je na můj swap někdo ozve, jestli se ostatním nebudou zdát vybalené čaje divné. Nakonec se mi ozvaly dvě slečny (tu jednu jsem pravda trochu pobídla u swapu, který vyhlásila ona) a já si z nich vybrala Markétu - Misstery. Komunikace probíhala úplně bez problémů, byť z mé strany poněkud ostražitě, protože Markéta neměla žádné hodnocení (a já už se u jednoho swapu mírně "spálila"). Markéta ale bez problémů přistoupila na to, že pošle balíček jako první (za což jí děkuji a dodatečně se omlouvám za trochu nedůvěry).
Já jsem do balíčku čajových překvapení pro Markétu vybrala opravdu čaje všech druhů (chyběly snad jen čisté čaje zelené a černé - ty mi totiž doma skoro nikdy nezbývají). Nabídku jsem měla fakt pestrou, protože od vyhlášení swapu mi doma přibylo 30 krabiček z dovolené v Polsku a 10 krabiček, které mi dovezli moji pánové z výletu za fotbaleme (do Liverpoolu). Prostě jsem vytvořila takový "degustační balíček" - myslím, že z více než 50 různých druhů čajů, včetně příchutí docela zvláštních (zelený čaj s příchutí perníkového koření, ovocného čaje s příchutí černého rybízu, angreštu a višně)
Jednotlivé čajové sáčky jsem balila do igelitových sáčků se zipovým zavíráním (to by mělo zajistit, že čaje od sebe nenačichnou a že i i udrží déle chuť). Do každého sáčku jsem zároveň přidala lísteček s údaji o čaji - minimálně značku a druh/příchuť a pokud jsem věděla, tak i zemi původu. Přece jen "čajová loterie", kdy si člověk zalija v hrnku čaj a teprve pak zjistí, co to vlastně bude pít, není nic moc.
Jako doplněk - aby v balíčku bylo i něco jiného než samé mini igelitové sáčky - jsem přidala Fidorku (na zakousnutí k čaji), tyčinku s kandysovým cukrem (na oslazení) a jeden zázvorový bonbónek. Celé jsem do zabalila do jedné z krabiček, ve které jsem koupila kolekci ovocných čajů v Polsku. Aspoň to bylo tematické balení... Fotogenicky vnitřek balíčku moc nevypadal (ale to těžko mohu pro hromádce igelitových sáčků chtít) a zabalenou krabičku se mi zas nepovedlo slušně vyfotit (viz blbě osvětlené foto v úvodu), takže tentorkát dokumentace nic moc.



Já jsem balíček o Markéty dostala první - a opravdu mne potěšil. Obsahoval
- sadu čajových svíček s vůní medu a melounu - ty se mi určitě hodí
- ovocnou tyčinku s mými oblíbeným brusinkami - tu ještě nikde neviděla, takže se těším, že ji ochutnám
- roztomilý zápisník se sovičkou a liškou na deskách - ten se mi fakt moc líbí a už uvažuji, na co ho použiju.
Jednollivé věci byly zabaleny v dárkovém papíře, takže jsem si zase u vybalování užila odhadování "Co v tom balíčku může být?" korunované překvapením. Jen nebyl připojen žádný dopis.


Myslím, že se tenhle swap povedl. Aspoň mně se věci, které Markéta vybrala, moc líbily, bylo vidět, že si na jejich výběru dala záležet. Doufám, že i ona bude spokojená s tím, co dostala ode mne (článek píšu ve chvíli, kdy je balíček ode mne ještě na cestě, takže Markétinu reakci nevím).

Hodnocení - 9/10


Žádné komentáře:

Okomentovat