sobota 16. května 2015

Zdravé dobroty

Swap Zdravé dobroty vyhlásila Miluška , která mi udělala radost tím, že si mne do swapu vybrala. Obsah swapu měl být vyloženě "jídelní" a měl být zaměřen na zdravé potraviny. Celková cena 200 Kč.




Trochu se nám swap táhl, protože do toho vlezly Velikonoce a nějaké pracovní problémy na obou stranách, ale nakonec jsme si balíčky úspěšně vyměnily. Protože z mailů od Milušky vyplynulo, že by swap možná raději do slaného tónu, tak jsem se tomu trochu přizpůsobila a nakonec jsem se rozhodla vytvorřit jeden "Den s dobrotami od Veverky", kdy jsem vlastně vymyslela takový jídelníček na celý den z potravin obsažených v balíčku.
A jaký jídelníček jsem tedy Milušce "nabídla"?
Snídaně - domácí musli (obsahovalo hlavně vločky, rozinky, sekanou čokoládu a mandlové plátky),
Svačina - sušenka s datlovou náplní (od nás z kantýny, značku jsem si zapomněla , čaj
Oběd uskus (cCountry life) s tuňákem (Calvo) a sušenými rajčaty v oleji (Franz Josef), čaj
Svačina - jablečné trubičky (Trutna - ze Zdravé výživy), sezamové plátky (Tastimo z Lidlu),
Večeře - česnekový knackebrot (Racio) se zeleninovou pomazánkou Toscana (Alnatura)
Jako bonus jsem přidala na ochutnávku fazole černé oko, černou rýži a několik sáčků čaje různých druhů.
A takhle to vypadalo vybalené. Fotka od Milušky, protože já si na focení vzpomněla, až když už jsem měla jednotlivé věci zabalené, tak už jsem fotila jen krabici s balíčky.



Já jsem si z pošty přinesla velikou krabici, ve které bylo vše pečlivě zabaleno a nahoře na mne vykoukla rulička s mašičkou - milý dopis s popisem obsahu (cením nalepený obrázek veverky Usmívající se). A co jsem dál v krabici našla?
Dobré z ovsa - snídaňové cereálie s brusinkami - ty jsem ještě neochutnala, tak se na ně těším
Ovitte - malinovou a jahodovou instantní kaši. Určitě využiju v práci a tuhle značku jsem zatím neznala, tak uvidím (malinová mi chutnala, jahodová na ochutnání ještě čeká)
Sypaný čaj Bílá opice z Oxalisu - ten znám a těším se na něj
Sušené datle Albert - datle miluju a fakt, že jsou bez pecek je super (už jsou snězené, podle očekávání chutnaly)
Slunečnicová semínka Albert - ta využiju, až si budu míchat další várku domácího musli (využila jsem a asi je budu přidávat pravidelně)
Celozrnné špagety Combino - také jsem zatím neochutnala a určitě je využiju
Celozrnné sušenky Vanesky se švestkovou náplní - ty jsem ještě nikde neviděla, takže se taky těším na ochutnávku (nebyly špatné, byť neoslnily)
Sezamová tyčinka s medem Nutbar - u té jsme se s Miluško sešly (kupuju si podobné, jen menší plátky).
Hořká čokoláda Alnatura - 80% kakaa, ta mi určitě bude chutnat - vyznávám zásadu "čím hořčí, tím lepší" Usmívající se (je super)
Domácí musli - malý sáček s ochutnávkou. Jsem zvědavá, co si míchá Miluška....



Postupně ještě případně doplním komentáře, jak mi chutnaly ty věci, které jsem ještě neměla.

Celkově hodnotím i tento swap jako velmi vydařený. S Miluškou byla dobrá komunikace a výběrem se mi trefila do chutí. Všechno, co jsem v balíčku našla, mi udělalo opravdu radost a všechno využiju. Potěšilo mne i to, že jsem dostala i pár věcí, které jsem zatím nevyzkoušela, takže budu mít možnost.

Hodnocení - 10/10

Žádné komentáře:

Okomentovat