sobota 13. června 2015

Tyčinky Rossmann a DM

Tyčinky všeho druhu jsou vhodná svačina. Já je využivám jednak na výletech a jednak na porady, kdy vím, že to bude dlouhé. Jsem zvyklá svačit a tak bez svačiny hrozí, že budu ohlodávat tužku a místo na projednáváné věci myslet jen na jídlo. Tyčinka v kabelce je dobrá prevence a navíc se dá na té poradě zkonzumovat poměrně decetně. Po dávné éře musli tyčinek si teď spíš oblíbila bílkovinové nebo energetické tyčinky. A pak ještě ořechové, ale o těch až někdy jindy.





Protože jsem starý skrblík, lovím tyčinky převážně v regálech drogérií, kde mají tenhle typ tyčinek za docela přijatelné ceny. A dneska se budu věnovat právě o těm bílkovinovým a energetickým. V každé z drogérií, které prodávají tyčinky pod vlastní značkou (tj. v DM drogérii a v Rossmannovi), jsem si vybrala tři příchutě, které mne zaujaly nejvíc (třeba sušenková příchuť mne nějak nezaujala, takže zůstala na regále).
Cenově vychází všechny tyčinky tak zhruba stejně - kolem 18 Kč za kus (musím se přiznat, že přesné ceny mi vypadly z hlavy - přece jen chvíli trvalo, než jsem všech 6 kusků otestovala)

Tyčinky WellMix Sport z drogerie Rossmann

Příchuť banán - z kategorie "protein" . Čokoládová poleva (podle popisu hořká, ale ...). Chuťově není špatná, i když po banánu nechutná nijak výrazně.
Hodnoty ve 100g - 1659 kJ, T - 11 g, S - 42 g, B - 32 g; váha tyčinky 35 g
Hodnocení 6/10
Příchuť citron s tvarohem - z kategorie "fitness" (deklarují obsah vitamínu a carnitinu). Divná bílá (jogurtová?) poleva, ale chuťově dobrá, lehce nakyslá. Mně prostě ty nakyslé chutě vyhovují.
Hodnoty ve 100g - 1663 kJ, T - 11 g, S - 62 g, B - 12 g; váha tyčinky 45 g
Hodnocení 7/10
Příchuť čokoláda - z kategorie "protein". Poleva čokoládová, dojem z prvního kousnutí - sladká, hodně sladká, teprve pak si člověk uvědomí trochu tu čokoládu. Ze všech vyzkoušených mne asi zaujala nejmíň.
Hodnoty ve 100g - 1634 kJ, T - 10 g, S - 43 g, B - 32 g; váha tyčinky 45 g
Hodnocení 5/10


Tyčinky Das gesunde Plus Sportness z drogérie DM

Příchuť podmáslí s citronem - z kategorie "energy". Čokoládová poleva (mléčná čokoláda), která mi s tyčinkou moc neladila, jinak má tyčinka příjemnou nakyslou chuť.
Hodnoty ve 100g - 1679 kJ, T - 12 g, S - 60 g, B - 12 g; váha tyčinky 35 g
Hodnocení 7/10
Příchuť kokos a mandle - z kategorie "energy",čokoládová poleva (hořká čoko). Chuťově moc dobrá (připomínala čokoládu Margot)
Hodnoty ve 100g - 1722 kJ, T - 15 g, S - 56 g, B - 12 g; váha tyčinky 35 g
Hodnocení 7/10
Příchuť banán, kakao a křupinky - z kategorie "eiweis" , čokoládová polevá (hořká čoko). Chuťově dobrá, nepřišla mi nijak přeslazená, v chuti je podle mého výraznější kakao než banán. V porovnání s banánovou tyčinku z Rossmanna mi chutnala víc. (A poučení z výletu, kdy bylo kolem 30° - není slunci odolná - změkla v batůžku tak, že jsem se ji ani nepokusila vybalit a nechala si ji na na doma).
Hodnoty ve 100g - 1638 kJ, T - 10 g, S - 43 g, B - 32 g; váha tyčinky 45 g
Hodnocení 8/10

Kdybych měla hodnotit jen chuť, tak asi tak na stejno vychází tyčinky z DM drogérie a tyčinka s příchutí tvaroh + citron z Rossmanna. Když budu hodnotit i složení, tak z celkového srovnání nejlíp vychází tyčinka Banán, kakao a křupinky z DM drogerie - ty ostatní, co mi chutnají jsou z kategorie energy, resp. fitness a mají o dost méně bílkovin, zato víc sacharidů. (proto taky mají o něco menší hodnocení než ta banánová)

Žádné komentáře:

Okomentovat