středa 10. června 2015

Malý snídaňový

Swap s názvem Malý snídaňový vyhlásila Šárka - KřehkáFigurka. Měl i podrobnější zadání - měl obsahovat jednu věc slanou, jednu sladkou, jednu zdravou a jednu tekutou, přičemž se mohlo jednat i o suroviny na přípravu snídaně. Celková cena měla být 200 Kč. A protože swapy s jídlem jsou moje nejoblíbenější a zadání mi přišlo jako zajímavá výzva, tak jsem o swap projevila zájem. Potěšilo mne, že si Šárka zvolila zrovna mne, byť jsem předem avizovala, že mi realizace možná bude chvíli trvat. Nakonec jsme swap zas tak dlouho neladily - nakoupeno jsme měly asi po 10 dnech a pak už jsme shodně hledaly "okno", kdy odnést balíček na poštu (což u mne bývá největší problém, protože nějak poslední dobou chodím z práce tak, že to s provozní dobou naší pošto moc neladí). Ale podařilo se, dokonce jsme se Šárkou poslaly balíčky ve stejný den.




Co jsem Šárce do balíčku nachystala já? Nejdřív podle zadání....
Sladká věc - reberborová marmeláda z Marks&Spencer. Váhala jsem mezi touhle a pomerančovou, ale tahle byla označená jako novinka, tak usoudila, že by ji Šárka nemusela znát
Slaná věc - zeleninová pomazánka Toscana, kterou v řadě Alnatura prodává DMdrogerie. Tu mám v oblibě tak, že jsem ji zatím nacpala do všech jídlových swapů, kterých jsem se zúčastnila
Tekutá věc (resp. v tomto případě surovina na ni) - zelený čaj Gunpower Temple of Heaven. Jeden z mých oblíbených.
Zdravá věc - ovesné vločky s oříšky a karemelem Emco. Taky označeno jako novinka.
A navíc jsem přidala
Halvu s ořechy - minibalení, které mi padlo do oka v mojí oblíbené zdravé výživě
Vzorek doma míchaného musli - několik druhů vloček, mandlové plátky, rozinky, čokoláda, slunečnicová semínka (a možná ještě něco - míchala jsem už před časem, tak si přesně nepamatuji, co všechno v téhle konkrétní várce bylo)
Domácí pečený čaj s rumem - malá jednoporcovka (jablka, švestky bezinky)
Opět jsem si na focení balíčku vzpomněla, až když jsem měla všechny věci jednotlivě zabalené do balicího papíru. A morál na to, abych všechny věci vybalila, vyfotila a pak zas zabalila, jsem už fakt neměla.
Takže fotku mám jen od Šárky - tu co vložila na Swaplace k hodnocení.


A já jsem od Šárky dostala....
Sladká věc (resp. surovina na ni) - rýže na přípravu mléčné rýže. Udělat si mléčnou rýži mne nikdy nenapadlo, tak mám aspoň implus. Jen mne trochu mrzelo, že ji Šárka musela vybalit z původní krabice, aby se jí vešla do balíčku.
Slaná věc - jeřabinové želé? dip? džem? Prý se to hodi k sýrům nebo masu. Jako slaná věc, mne to treochu zarazilo, ale když je to na použití jako doplněk ke slanému jídlu, tak nakonec proč ne... Každopádně se těším, až ho ochutnám. A jsem na něj zvědavá.
Tekutá věc (opět surovina na ni) - čaj Rooibos s příchutí jahody. Tam se Šárka tedy totálně netrefila. Já rooibos nemám moc ráda (kdyby byl aspoň v přebalech - že bych z něj měla něco do sbírky ...) Ale už vím, komu ho věnuju, takže využitý bude taky.
Zdravá věc - ty byly dokonce dvě. Musli do ruky Semix - křupavé s brusinkami - ještě jsem neměla a brusinky mám ráda, takže prima. A sušenky Cerelánky Druid - taky neznám, takže ráda vyzkouším, jen částečně budou asi na lžičku, protože se v balíčku jeden jejich kraj zřejmě potkal se sklenicí, takže je cítit, jak se v balení přesýpají i nějaké zlomky (za což Šárka nemůže a mně to nijak nevadí)
Bonus navíc - jablečná marmeláda s vanilkou. Taky neznám a ani jsem ji nikde neviděla (Šárka psala, že je z Německa), takže ráda vyzkouším - třeba na lívance v kombinaci s jogurtem nebo zakysanou smetanou by mohla být dobrá.
Připojen byl dopis s popisem obsahu balíčku a recept na mléčnou rýži.


Celkově hodnotím swap jako povedený - nic mne sice neoslovilo tak, že bych si řekla "to je bomba", ale až na ten čaj obsahoval věci, které jsem ještě neměla a ráda je vyzkouším (a nakonec i ten čaj využiju). Nejvíc mne asi zaujalo to jeřabinové želé/dip. A surovina na mléčnou rýži mne aspoň "poňoukne", abych vyzkoušela zas něco nového.

Hodnocení 8/10

Žádné komentáře:

Okomentovat