neděle 12. července 2015

Čajové překvapení III

Protože čajů doma neubývá, vyhlásila jsem další dva čajové swapy. Stejně jako poprvé jsem ve swapu nabízela 40 až 60 sáčkových čajů, které budou vybaleny z původního přebalu, a to zejména čaje bylinkové a ovocné (černé a zelené, zvláště ty bez příchutě, většinou stíhám likvidovat sama). Já jsem chtěla v podstatě cokoliv z věcí, které mám mezi preferovanými ve své profilu nebo tady na webu do hodnoty 100 Kč s tím, že může jít i o nějakou hand made věc.





Nejdřív to vypadalo, že jsou oba čajové swapy začarované. Zatímco na druhý čajový swap jsem sice nabídku dostala brzo, ale pak se komunikace nějak zasekla (a zatím pořád není dokončeno), tak na na třetí čajový swap s označením Čajové překvapení III se mi dost dlouho nikdo neozvýval. Pak se mne ale oslovila uživatelka Lenush7 s tím, že by měla zájem. Což jsem ráda akceptovala. Komunikace s Lenkou probíhala v pohodě a bez problémů. Jen mne Lenka zaskočila svými čajovými přeferencemi - zelené a ovocné čaje. Já měla připraveno víc bylinkových a černých s příchutí. Takže jsem sáhla do zásob a dala si ještě jedno kolo vybalování Smějící se, aby v balíčku převažovaly právě ty Lenkou preferované zelené a ovocné čaje. Ale nějaké bylinky jsem přidalal taky. Jen černým jsem se v podstatě vyhnula, protože mi Lenka psala, že jim nepřišla na chuť. Jako slibovaný bonus jsem přidala kandysový cukr na "míchátku" a odkládací talířek na použitý čajový sáček ve tvaru konvičky. Snad se Lence bude hodit i líbit. Stejně jako minule fotka balíčku moc zajímavá není, ale holt ty igelitové sáčky s čajem a popiskem prostě fotogenické nebudou (zvlášť když je fotím já.


Lenka byla akční v odesílání, takže jsem její balíček dostala dřív, než jsem měla připravený ten svůj. A jeho obsah mne naprosto nadchl. Byl monotematický, což tedy ani trochu nevadilo, protože obsahoval jedny z mých nejoblíbenějších tyčinek - raw tyčinky Lifebar. Rovnou tři a každou s jinou příchutí. Konkrétně
- čokoláda a zelený protein
- chia a mladý ječmen
- brazilská guarana.
Lence se podařílo vybrat dvě příchuti, které jsem ještě neochutnala, takže super výběr i z tohoto důvodu.


Doufám, že Lenka bude s mým "čajovým degustačním balíčkem" spokojená stejně jako já s jejím výběrem.

Hodnocení 10/10

Žádné komentáře:

Okomentovat