čtvrtek 2. července 2015

Svačinka do kabelky

Swap Svačinka do kabelky jsem vyhlásila já (ano zase další swap s tématikou jídla...). Jeho tématem měly být věci, které se dají vzít jako malá svačina do kabelky. Měla jsem představu, že by v něm měly převažovat věci spíše zdravé a méně známé. Cenu jsem nastavila na 100 Kč, protože si myslím, že drobných svačinek se i do té stovky dá pořídit docela dost.



I tentokrát se mi přihlásily dvě zájemkyně, já jsem si vybrala užitatelku s nickem Shuinka . Asi proto, že mi byla o něco věkové blíž. Domluva probíhala úplně bez problémů. A protože jsme zjistly, že jsme obě z Prahy, domluvily jsme se, že si swapy předáme osobně a že zároveň swap rozšíříme o kousek nějakého dobrého trvdého sýra (když už ušetříme za poštovné). Předání nám trochu oddálila moje choroba, ale nakonec jsme se sešly ve zmrzlinárně Angelato, kterou jako místo předání navrhla Zuzka. Setkání se sympatickou Zuzkou navíc doplněné skvělým mangovým sorbetem bylo moc příjemné. Skoro mi bylo líto, že jsem se musela poměrně rychle rozloučit (vyběhla jsem si totiže jen z práce a musela jsem se vrátit dodělat nějaké spisy). Prohlídku obsahu taštiček, které jsem si vyměnily, jsme si nechaly až na doma, takže vlastně ještě nevím, jak jsem se Zuzce trefila do chutí. Já jsem spokojená...
A co jsme si ve swapech vyměnily
Mně to, že mi Zuzka napsala, že preferuje spíše slané snacky, trochu zamotalo hlavu, ale nakonec se mi povedlo swap seskládat tak, že část věcí skutečně slaná byla. Celkově v taštičce ode mne Zuzka našla směs věcí, kterém mám vyzkoušené a které mi chutnají, a věcí, které jsem vybrala trochu "naslepo" v naději, že se Zuzce trefím do chutí. A kontrétně to bylo
- pražená solená slunečnicová semínka California (Lidl)
- japonská směs (Country life) - na té jsme se se Zuzkou shodly - já ji od ní dostala také
- pufované chlebíčky Freestyle s příchutí rajče+bazalka (Racio)
- bio špaldové tyčinky se lněným semínkem (Pro-bio)
- sezamové plátky Tasimo (Lidl)
- jablečné trubičky s karobovou polevou (Truna)
- oplatka s čokoládovo oříškovou náplní Falconi (Lidl)
- raw tyčinka Lifebar kešu+čokoláda (Lifefood)
- sušenka s datlovou náplní Maamoul
- tvrdý sýr s hořčičným semínkem (z našeho sídlištního farmářského trhu) - na fotce chybí, protože narozdíl od ostatnch věcí čekal v lednici. Takže když jsem večer vše narychlo fotila (což je mimochodem dost vidět i na kvalitě té fotky), tak jsem na něj samozřejmě zapomněla.



A co jsem v tašce od Zuzky našla já?
- bio datle - datle miluju, takže prima
- jumbo rozinky - ty asi nebudou k svačině, ale skončí v doma míchaném musli, kde mám rozinky nejraději
- oplatku s fíkovou náplní - ta už padla, není špatná, ale na mne dost sladká
- japonskou směs - Smějící se
- sýrové sušenky - ty už jsem taky snědla a byly skvělé
- otrubové křupky - těch se trochu bojím, ale uvidíme
- sezamovou chalvu - tu mám taky ráda a tuhle značku jsem ještě neměla
- sušené brusinky - super, jsou mé nejoblíbenější sušené ovoce
- tyčinku DeNuts mandle a para ořechy - DeNutsku už jsem měla v jiné příchuti a chutnala mi, takže tato myslím taky nezklame
- karobovou tyčinku s ovocem a arašídy - tak o té jsem nedávno uvažovala, že si ji koupím ... takže taky fajn
- balíček domácího musli - prý je hodně skořicové, tak uvidím, jak mi bude chutnat. Ale každopádně ráda ochutnám, co si doma míchá někdo jiný
- kousek trvdého sýra - ten už jsem ochutnala a je moc dobrý
Sýr a brusinky, které hodlám mlsat po večerech, a rozinky, které využiju do musli, si nechávám doma, ostatní balíčky se mnou poputují do práce, protože jsou to všechno opravdu prima malé svačinky, co se hodí.


Celkově hodnotím swap se Zuzkou jako velmi vydařený. Se svačinkami, které mi vybrala, jsem spokojená - buď to jsou věci, které mi chutnají, a nebo věci, které jsem ještě neměla, ráda je ochutnám a samotnou by mne asi nenapadlo je koupit (to je jedna z věcí, kvůli kterým se mi swapování líbí). Se milé setkání se zmrzlinou byl prima bonus navíc.

Hodnocení 10/10

Žádné komentáře:

Okomentovat