pondělí 12. října 2015

Krekry s bazalkovým pestem


Už dlouho jsem se chystala vyzkoušet nějaký další raw výrobek, ale pokaždé mou skrblickou dušičku odradila cena. Až jednou jsem měla utrácivý den a zrovna jsem narazila na Kešu krekry s bazalkovým pestem. Kešu miluju, bazalku mám taky ráda, takže nakonec krabička krekrů skončila v mém košíku.




Výrobce - Rawfood
Koupeno - Biomarket Vacek (Praha)
Cena - 54,90 za krabičku 85g
Složení - kešu ořechy (40%), pohanka loupaná klíčená, len zlatý, slunečnicová semínka loupaná klíčená, mrkev, cibule, bazalkové pesto (10%)(bazalka, citronová šťáva, česnek, sůl mořská nerafinovaná).
Nutriční hodnoty (na 100g) - 2108 kJ, tuky 37 g, sacharidy 23 g (z toho cukry 7 g) , bílkoviny 16 g,

Jde o raw produkt, který je vyroben metodou šetrného sušení. Díky ní si použité suroviny uchovají většinu vitamínů a minerálů. Navíc většina použitých surovin pochází z ekologicky šetrného zemědělství a neobsahuje žádné konzervační a přídatné látky. Za to jednoznačně palec nahoru. Stejně jako za balení - čvercové krekry jsou zabalené celofánovém sáčku a v krabičce, která zabrání tomu, že si člověk místo krekrů přinese domů drť vhodnou na konzumaci lžící. A krabička má okénko, kterým je na krekry vidět,takže víte, co si kupujete.
Chuťově je taky hodnotím pozitivně - oříšková chuť s jemnou příchutí pesta je zajímavá. Musím říci, že láska na první kousnutí to nebyla, ale postupně mi zachutnaly víc a víc. Jen bych je možná snesla o něco slanější - ale já solím hodně obecně a krekry, slané tyčinky mám navíc ráda hodně slané. Takže pro někoho jiného to možná bude akorát.
Nepříjemná je jen cena - 55 kč za necelých 100g je docela dost. Na druhou stranu - za kvalitu se platí a tady jsou opravdu kvalitní suroviny i zpracování. Jako občerstvení na mejdan pro 15 lidí bych to nenakoupila Smějící se, ale domů na občasné zobnutí si je určitě někdy ještě koupim.
Hodnocení 9/10

Žádné komentáře:

Okomentovat