sobota 3. října 2015

Ovocná tyčinka s ovesnými vločkami Grep

Jde o jeden z novějších výrobků firmy Emco. Tyčinky s ovesnými vločkami v poslední době moc nevyhledávám, ale když jsem na ně tuhle narazila v akci Mrkající, usoudila jsem, že je vyzkouším. Vybrala jsem si příchuť růžový grep. Kromě ní se dělají ještě v příchuti malina a ananas



Koupeno - Billa
Cena - 29.90 Kč (v akci, normálně bude vyšší) za balení se 3 ks po 30g
Výrobce - Emco
Složení: Ovocná složka 40 % [ovocná šťáva z koncentrátu (jablko, hroznové víno, hruška), ovocné pyré (broskev, hruška), grapefruitové kousky 9 % (grapefruitová šťáva 45 %, jablečné pyré, cukr, fruktózový sirup, rýžová mouka, kakaové máslo, koncentrát z citronové šťávy, přírodní citrusové aroma, želírující látka: pektin), citronový prášek, citrusová vláknina], ovesné vločky 30 %, glukózový sirup, rostlinný tuk (palmový tuk, shea olej), fruktóza, instantní rýžová mouka, emulgátor: řepkový lecitin, regulátor kyselosti: kyselina citronová, přírodní barvivo: betanin, přírodní aroma.
Nutriční hodnoty ve 100g - 1670 kJ, tuky 13g, sacharidy 62g (z toho 29 cukry), bílkoviny 4g

Milým překvapením bylo, že chutnají víc ovocně než vločkově. Chuť navíc je příjemně nakyslá, což mám ráda. Vyhovující je i velikost - 30g je akorát svačinka. Trošku horší už je to se složením - na můj vkus dlouhý seznam Nerozhodný a glukózový sirup a palmový tuk za žádnou velkou výhru nepovažuji. Určitě sním i ty další dvě tyčinky, co byly v balení, ale brzká repríza nákupu se konat nebude, na to mne tyčinky zas až tak moc nezaujaly.


Hodncení 6/10


Žádné komentáře:

Okomentovat