úterý 15. prosince 2015

Podzimní nálada

Dávat na blog v půlce prosince článek s názvem Podzimní nálada vypadá poněkud praštěně, ale Podzimní nálada byl název swapu, který vyhlásila swaperka Daniela , a to už někdy v říjnu. Sice neměla žádné hodnocení, ale její profil i popis swapu mi byl sympatický a podzimní téma mi přišlo zajímavé. Jak už napovídal název, ve swapu měly být věci nějak sovisející s podzimem, vyvolávající podzimní náladu - prostě, co se člověku vybaví, když se řekne podzim. Celková cena balíčku měla být kolem 300 Kč.




Swap se nám tedy nějak táhl - jak Daniela, tak já jsme na podzim nějak nestíhaly díky práci a tak jsme nakonec k odeslání balíčků dostaly skoro po dvou měsících (kupodivu jsem tentokrát byla rychlejší já). Ale ony se ty podzimně laděné věci budou hodit i v zimě (nakonec - ta vlastně začíná až 21. 12., takže jsme to ještě na podzim stihly)
A co bylo obsahem mého podzimního balíčku
Vícezrnná cereální kaše Nomina - protože není špatné se v chladných podzimních dnech zahřát teplou snídaní
Chlupaté ponožky - na zahřátí v pošmourných dnech
Knížka Alice v říši divů (a taky před zrcadlem) od W. Sarai - protože k podzimním dnům prodlužujícím se večerům podle mne knížka patří. U knížky jsme se dohodly, že pokud ji budeme posílat, bude to buď knížka z antikvariátu nebo nějaká, co máme doma už přečtenou (ono bychom se jinak do třistovkového limitu těžko vešly). Já vybrala knihu, co jsem si koupila loni před Vánoci. Jsem docela zvědavá, co jí bude Daniela říkat - mně se ze začátku líbila, z druhé poloviny jsem byla malinko na rozpacích
Pár balených čajů - na zahřátí a zpříjemnění sychravých večerů (ostatně čaje ode mne je klasika)
Musli srdíčka s banánem a kakaovými boby - trochu zdravého mlsání k tomu čaji
Sprchový gel Palmolive relaxační, voňavé glycerinové mýdlo (tedy spíš mýdlíčko), perličky do koupele s vůní levandule a pleťová maska - protože horká sprcha nebo relax ve vaně v podzimních dnech určitě přijde vhod
Balzám na rty s měsíčkem lékařským - na ochranu rtů před podzimními větry i prvními mrazíky
Malá voňavá svíčka - protože aspoň já na podzim (i v zimě) svíčky zapaluji poměrně často - nějak to k tomuto období patří
Balíček papírových kapesníků - protože ten alespoň mne věrně provází celý podzim.



Já jsem si na balíček od Daniely vyzvedla dneska na poště (příště už před Vánoci neswapuji Mrkající - byla tam fronta jako hrom) a když jsem ho doma rozbalila, tak jsem si vlastně udělala malou generálku na Vánoce. Protože krabice od Daniely byla plná krásně zabalených balíčků. A v nich jsem našla
Knižku T.J. Parkera Železná řeka - neznám, takže se těším, že si počtu
Cereální tyčinky New bar s příchutí tvaroh+podmáslí a červená řepa+rybíz - tak na ty jsem fakt zvědavá, už jsem po nich v obchodě pokukovala, ale nakonec jsem díky těm zvláštním příchutím nesebrala odvahu je koupit. Tak teď mám příležitost je vyzkoušet
Chundelaté rukavice - ty se v chladných dnech hodí (já bych asi oranžovou nevolila, ale hřát budou učitě)
Krém Nivea - hodí se
Šampon na vlasy Pantene - určitě taky využiju
Metla a mašlovačka - prý když už se nám swap přehoupl skoro k Vánocům, tak i něco na pečení. Doma oboje mám, ale na chalupu se budou hodit
Zápisníček - teď aktuálně nepotřebuji, ale časem pro něj využití najdu (i vím jaké)
Svíčky různých vůní - jak jsem psala, na podzim i v zimě je doma (i v práci) zapaluji docela často, takže využiju
Hořká čokoláda Equador s pomerančem - mňam
Pár jednotlivě balených čajů - o čaje u mne není nouze, ale ani tyhle se neztratí
Skřipec na vlasy - to byla jediná věc, kde se Daniela netrefila. Nemám tak dlouhé vlasy, aby mi ve skřipci držely, takže skřipce moc nepoužívám (a tenhle ani není můj styl).
Balzám na rty s vůní jahody - těch nemám nikdy dost
Sprchový šampon (2 různá minibalení)- budou se hodit na cesty
Kúra na vlasy Isana (taky malé jednorázové balení) - ještě jsem neměla, takže ráda vyzkouším



Celkově jsem byla se swapem velmi spokojená. I když byl trochu na dlouhý loket, tak nakonec stál za to.
Hodnocení 10/10

Žádné komentáře:

Okomentovat