neděle 27. prosince 2015

Vánoce...

... jsou za námi. Byly sice nezvykle teplé (kde je konec zasněženým Vánocům, kdy jsem si po příchodu z procházky dělala svařák?), ale jinak jako každý rok - pohodové. V rodinném kruhu, se stromečkem, dárky, cukrovím, poklidně plynoucím časem, společenskými hrami i pohádkami v televizi... A taky s vánočním přípitkem na schodech, který se v našem paneláku (tedy přesněji v našem vchodě) stává docela milou tradicí - scházíme se (všichni, kdo jsou zrovna doma - letos nás z 8 bytů bylo celkem 15) už asi třetí rok na Štědrý den po obědě, abychom si popřáli "šťastné a veselé", připili si, ochutnali cukroví, (i domácí pálenky) a chvíli si popovídali ... (je fajn mít prima sousedy a je dobré si to připomenout třeba i na ten Štědrý den)
Jen jsem v té pohodě skoro pozapomněla fotit jak já, tak manžel, takže z letošních Vánoc moc fotodokumentace nebude






Vánočka s máslem aneb tak začíná můj Štědrý den...

Stromeček (bohužel jediná fotka ještě z časného odpoledne, rozsvícený jsme ho vyfotit zapomněli)
a kupa dárků - ani to nevypadá, že je to jen pro čtyři lidi


Cukroví - připraveno k večernímu uzobávání

A teď postupně všechny dárky, které jsem rozbalila pod stromečkem - byla jich slušná kupa.... Asi jsem v tom uplynulém roce byla hodně hodná Usmívající se

Lampička na pracovní stůl od manžela - ta potěšila hodně, protože nahradilla dosavadní provizorium
(Ježíšek zřejmě slyšel, jak jsem na tu provizorní soustavně láteřila)

Od manžela podruhé - knížkou mne nikdo nezarmoutí,
lampa-čelovka i náhradní koncovky na trekové hole se budou hodit na dovolené

A od manžela do třetice - sada pečených čajů a kalendář na psací stůl
(díky kterému se budu celý rok koukat na fotky hor a těšit se na nějaké výšlapy)

Od syna - knížka od mé oblíbené A. Christie, kterou jsem ještě nečetla, kešu máslo (mňam) a
dřevěný box na jednotivě balené čaje (aneb správný dar pro sběratelku čajových přebalů)

A poslední hromádka dárků - od maminky. Svetřík v barvě, ve které v šatníku ještě nic nemám,
toaletní voda a něco na mlsání - moje nejoblíbenější kešu ořechy a pak směs oříšků v čokoládě
a čokoládových "kamínků"

Žádné komentáře:

Okomentovat