úterý 8. prosince 2015

Proteinové tyčinky

Já proteinovým tyčinkám nijak moc nehoduji, kupuju si je jen jako rychlé svačiny na výlety a občas je využiju i na dlouhých poradách. Proto taky jejich výběru nevěnuji žádnou extra pozornost a zatím jsem si kupovala jen proteinové tyčinky z drogeriových řetězců. Když jsem v krámě, kam si odbíhám z práce pro svačinu, narazila na tyčinku označenou velkým nápisem "protein", řekla jsem si, že přišel čas vyzkoušet něco nového. A rovnou jsem přihoddila ještě jeden podobný kousek. Další jsem si pak teď před Vánoci pořídila z nabídky fitka, kam chodím cvičit...





Tyčinka Protein chocolate


Výrobce: Maxsport
Koupeno: Biomarket Vacek
Cena a balení: 35 Kč za 60g
Složení: koncentrát syrvátkových bílkovin a sójový proteinový izolát (23,5%), glukózový sirup, tmavá poleva 17%(cukr, rostlinný tuk, kakaový prášek, emulgátor: sójový lecitin, čokoládové aróma),oligofruktóza, rozinky 4% (antioxidant: SO2), sójové vločky, rostlinný tuk, zvlhčovadlo: glycerol, kakaový extrudát (pšeničná mouka, ryžová mouka, kakaový prášek), maltodextrin, kakaový prášek 1,8%, emulgátory: sójový lecitin, mono a diglyceridy mastných kyselin, regulátor kyselosti: kyselina mléčna, jedlá sůl, vitamínový premix (B1, B2, B6, B12, niacin, kys.pantotenová, biotin, kys.listová, E, C), uhličitan vápenatý, oxid hořečnatý, aroma (čokoládové, vanilín), konzervant kyselina sorbová (uff, toho teda je)
Nutriční hodnoty (ve 100g): 1649 kJ, T - 14 g, S - 38 g, B - 25 g
Hodnocení:
Musím říci, že pro mne byla zklamáním. Divná nevýrazná chuť, která mi ani nepřišla moc čokoládová. Vyloženě hnusná tedy nebyla, ale rozhodně nemůžu říci, že by mi chutnala. Na druhou stranu jí musím přiznat, že mi docela dobře posloužila jako nouzovka místo oběda a zasytila až do svačiny. Nicméně chutí skutečně neoslovila, takže v mém nákupním košíku se hned tak určitě neobjeví.
Hodnocení 4/10

Tyčinka Recharge s čokoládou


Výrobce: Bonavita
Koupeno: Biomarket Vacek
Cena a balení: 30 Kč za 50 g
Složení: Syrovátkový proteinový koncentrát 30%, glukózový sirup, mléčná čokoláda 18% (cukr, sušené mléko, kakaové máslo, emulgátor: sójový lecithin, aroma), oligofruktóza, rostlinný tuk (řepkový olej), sójový proteinový izolát, zvlhčující látka: glycerol, kakaový prášek, mleté rozinky, emulgátor: sójový lecitin, čokoládové aroma (taky toho není málo)
Nutriční hodnoty (ve 100g): 1882 kJ, T - 14 g, S - 46 g, B - 30 g
Tak i tahle tyčinka byla zklamání. Ještě větší než ta první. Chuť nic extra a navíc byla hrozně tvrdá (skoro nešla ukousnout) a navíc se nepříjemně lepila na zuby. Ani jsem ji celou nedojedla najednou. Tu nebudu kupovat určitě.
Hodnocení 2/10

Tyčinka Active Punch mandel


Výrobce: Inkospor
Koupeno: fitko Expreska
Cena a balení: 35 kč za 35 g
Složení: 23% poleva z tmavé čokolády (kakaová hmota, cukr, kakaové máslo, emulgátor sójový lecitin, aroma), 17% mandle, mléčný protein, hydrolyzát kolagenu, zvlhčovadla (glycerin, sorbitolový sirup), glukózový sirup, izolát sójového proteinu, voda, palmový tuk, kondenzované mléko, aroma, cukr, invertní cukrový sirup, emulgátory (sójový lecitin, mono a diglyceridy mastných kyselin), regulátor kyselosti kyselina citrónová, plnidlo mikrokrystalická celulóza, maltodextrin, barviva košenila, betakaroten (no taky slušný seznam)
Nutriční hodnoty (ve 100g): 1880 kJ, T - 25 g, S - 27 g, B - 30 g
Tak tahle tyčinka mi rozhodně chutnala nejvíc. Chuťově připomíná nějakou marcipánovou tyčinku a i ten punč je tam malinko cítit. A šla normálně ukousnout. Prostě tyčinka, kterou jsem snědla docela s chutí, obsah proteinu je fajn bonus. Plusem je i balení 35 g, které je pro mne na svačinu akorát. A má moc hezké elegantní balení. Mínusové body u mne naopak schytává za palmový tuk, glukózový sirup a košenilu ... Vzhledem k tomu, že je to vánoční edice, tak asi běžný nákup stejně nehrozí (to i kvůli ceně - 35 Kč za 35 g je už docela hodně), ale možná zas za rok, pokud ji budou mít...
Hodnocení 6/10


Na fotky jsem si vzpomněla většinou, až když jsem měla tyčinky snědené, takže jsem dvakrát fotila jen prázdné obaly Smějící se. A fotky se tedy moc nevyvedly...Nerozhodný


Žádné komentáře:

Okomentovat