pondělí 28. září 2015

Zdravé snídanění

Už zase jsem se přihlásila do swapu s jídlem ....Smějící se. Tentokrát se swap jmenoval Zdravé snídanění a vyhlásila ho Bára, která má na Swaplace nick Idliketokissyou. Hodnota swapu měla být 200 Kč, jak vyplývá z názvu měl být zaměřený na snídaně a to především zdravé. Povinně měl obsahovat čaj, něco mazacího (pomazánka, marmeláda či třeba ořechové máslo,..) a tyčinku. Zbytek už byl na úvaze každé swaperky. Protože je Bára taky z Prahy, vyměnily jsme si balíčky osobně - při rychlém setkání v metru.



Výběr pro Báru ovlivnilo to, že Bára je veganka, takže jsem musela hledat věci bez obsahu vajec a mléka. Snad se mi to ale povedlo. Ikdyž třeba moje oblíbené jablečné trubičky jsem vyřazovala na poslední chvíli, protože jsem si všimla, že je v nich syrovátka... Doufám, že zbytek byl OK...
Balíček pro Báru nakonec obsahoval
Čokoládovou raw tyčinku Lifebar - tu mám vyzkoušenou a chutná mi
Mandlové koláčky s mangovou náplní Rawfood - na ty jsem narazila náhodou a zaujaly mne
Zeleninovou pomazánku Alnatura Toscana - ta mi chutná tak, že ji cpu do každého swapu s jídlem (a zatím jsem s ní měla úspěch)
Křehké plátky - o těch Bára psala, že je má v oblibě
Čaje - jednak různé ovocné a mátové zn. Twinings. A ten jeden sypaný vzoreček je ovocný čaj TeeGschwender
Sušená jablka - můj vlastní výrobek
Švestková povidla - taky domácí
Rybízový džem - i ten jsem vyráběla já


A já jsem v balíčcích od Báry našla
Sypané čaje - dva černé, jeden zelený (od každého trochu) - určitě využiju
Tyčinky Mixit - jablečnou atřešňovou - ty jsem ještě neměla, takže aspoň ochutnám
Čokoládku s 85% obsahen kakaa - ta je taky podle mé chuti
Lískové oříšky - domácí, určitě využiju jen si na ně budu muset sehnat louskáček Usmívající se
Vlašské ořechy - ty už jsou snědené
Tekuté ovoce Jablko bezinka - tuhle značku neznám a jablečný mošt mám ráda
Marmeládky - 3 minibalení, každá příchuť jiná
Domácí směs na rýžovou kaši - rýžovou kaši si tedy skoro nedělám (vlastně jsem si vařila jen ty, co jsem dostala v jednom z minulých swapů), ale ráda vyzkouším
Jáhly (a k nim dva recepty, jak je použít) - takže prostor pro exeperiment. Tady jsem na výsledek fakt zvědavá, protože moje první seznámení s jáhly v podobě instantních vloček nedopadlo zrovna nejlíp Mrkající. Ale tohle se mi na swapování právě líbí - že občas člověka donutí vyzkoušet něco, co by sám od sebe možná nekoupil a nevyzkoušel.
A poslední věc v balíčku byla prostírání s motivem růží. To si vezmu do práce, abych si v případě, kdy obědvám na psacím stole, nedělala mezi spisy drobky a mastná kolečka... Škoda, že mne také nenapadlo přidat do swapu nějakou vě, která není jídlo, ale souvisí se snídaní...
Ke swapu byly připojené ještě tři obálky (škoda, že nejsou na fotce pořádně vidět - dvě z nich jsou hezky malované)- v jedné byl popis swapu, v další jáhlové recepty a ve třetí pár prázdných čajových přebalů - bonus pro mou sbírku (pár z nich už jsem měla, ale Yogi byly pro mne nové Usmívající se).



Celkově hodnotím swap s Bárou jako velmi vydařený. S Bárou byla prima komunikace, všechny věci, které mi vybrala, využiju. A na swapu bylo vidět, že si na něm Bára dala záležet - jak na výběru jednotlivých věcí, tak na zabalení. A milý byl bonus v podobě příspěvku do mé čajové sbírky. Doufám, že i můj balíček Báru potěšil a budou jí věci, které jsem vybrala, chutnat.

Hodnocení 10/10

Žádné komentáře:

Okomentovat