středa 30. září 2015

Čajový swapík - ovocné čaje

Čajové swapy mám ráda - ať už to jsou swapy typu "pošlu čaje, dostanu něco jiného" nebo swap, kdy si vyměníme různé druhy čajů vzájemně. Ty první mi pomáhají likvidovat nadměrné zásooby čajů, které se mi nashromáždily doma díky nákupům do sbírky, a ty druhé jsou vždycky spojené s napětím, jestli v balíčku najdu nějakou novinku pro svou sbírku.
Swap Čajový swapík - ovocné čaje, který vyhlásila Ivana, byl z té druhé kategorie. Vzájemně jsme si měly poslat 20 čajových sáčků různých druhů čaje s tím, že by to neměly být levné čaje dostupné v každém supermarketu. Kromě toho měl být balíček doplněn něčím, co souvisí s čajem. Celková hodnota měla být kolem 100 Kč.




Ivana mne potěšila souhlasem s tím, že jí mohu čaje poslat vybalené z původních přebalů, abych si je mohla nechat pro výměnu s dalšími sběrateli. Takže jsem ze svých zásob vybrala ovocné čaje nakoupené na výletě v Polsku a čaje, které mi manžel se synem dovezli z Anglie. Konkrétně to byly z Polska čaje zn. Vitax, Malwa a Biofix a anglický Taylors. Příchutě byly opravdu rozmanité - od černého rybízu s mangostanem, přes citronovou trávu, aronii, rebarboru až po hrušku s ananasem. Přidala jsem ještě pár čajů koupených buď v Čechách nebo na Slovensku (Klember, Pangea, Biogena, Ahmad), kterých na výměnu nepotřebuji tolik, takže mohly zůstav v původním balení.
Jako doplněk k čaji se mi zdálo vhodné buď nějaké mlsání nebo něco na čtení. Nakonec jsem si ani na jídlo ani na knížku netroufla - bála jsem se, že bych se úplně netrefila (čtu dost odlišné věci, než měla Ivana v preferencích, podobně je to u mlsání, kde má Ivana nějaká omezení). Takže jsem vybrala malý svícínek s čajovou svíčkou pro pohodovou atmosféru k šálku čaje a magnetické záložky do knížky (takže vlastně přece jen něco na čtení).


Ivana sice poslala balíček jako první, ale nakonec jsem já otvírala jako druhá, protože jsem v době doručování nebyla doma a k vyzvednutí na poště jsem se dostala asi po 5 dnech. A co jsem v balíčku od Ivany našla j?
Taky hromádku ovocných čajů v přebalech Smějící se. Největší radost mi udělaly dva volební čaje KDU-ČSL - ty jsem ve sbírce ještě neměla a volební čaje se všeobecně špatně shání. Takže to byla jednoznačně nejlepší trefa. Kromě těchto dvou jsem ještě neměla tři další. A ty ostatni se u nás taky vypijí. Kromě dohodnutých ovocných čajů mi Ivana přidala ještě pár čajů černých, protože jsem psala, že těch vypiju nejvíc.
Jako doplněk k čaji zvolila Ivana mlsání - směs oříšků a rozinek Veverka (Smějící se - to mne fakt pobavilo a veverka na obale je fakt roztomilá), slunečnicová semínka a tyčinku DeNuts s brusinkami. Určitě využiju všechno - směs Veverka už jsem začala uzobávat, DeNutsky mi chutnají a slunečnicová seminka si míchám do musli.
A v balíčku byl přiložen i krátký dopis s popisem swapu.


Celkově to byl další povedený swap. Komunikace probíhala v pohodě a rychle. Ivana se mi snažila najít zajímavé čaje nejen na pití, ale i takové, které budou přírůstkem do mé sbírky (což se jí i částečně povedlo). A vybrala dobře i doplňkové mlsání k čaji.
Celkové hodnocení 9/10

Žádné komentáře:

Okomentovat