čtvrtek 26. listopadu 2015

Čajové překvapení IV

Ač je swap označený jako Čajové překvapení IV, tak jde vlastně o třetí realizovaný swap s tímto názvem (ten s pořadovým číslem II se neuskutečnil a už se ani ani neuskuteční - skoro šestiměsíční odmlčení spoluswaperky tomu aspoň nasvědčuje). Stejně jako v přechozích dvou swapech bylo cílem i tohoto swapu odlehčit trochu mým téměř neubývajícím zásobám čajů, od kterých potřebuji obal do sbírky, ale rozhodně je nestíhám (a v případě některých bylinkových čajů vlastně ani moc nechci) vypít. I tentokrát jsem nabízela zhruba 50 čajů, které místo do původních přebalů budou zabaleny jednotlivě do průhledných uzavíratelných sáčků a označeny lístečky s uvedením značky a druhu čaje, a "něco" k tomu. Na oplátku jsem chtěla cokoliv, co mám na blogu uvedeno mezi svými preferencemi. Orientační hodnota byla nastavena na 100 Kč s tím, že ani nemusí být zcela dosažena.




Na swap se mi jako první zájemce ozvala Bára. A protože už jsem s ní jeden pěkný swap uskutečnila, tak jsem neváhala a její nabídku přijala. Stejně jako minule se nám swap trochu táhl, ale to bylo způsobené tím, že jsme obě z Prahy, takže jsme si balíčky chtěly vyměnit osobně, abychom ušetřily za poštovné (a elimilovaly riziko, že se balíček ztratí nebo poškodí). A malinko jsme bojovaly s tím, abychom našly vhodný termín. Ale nakonec se podařilo a v pátek v podvečer jsme si (zas v metru) swapy vyměnily.

Já jsem do swapu Báře dala 50 (nebo možná o pár víc) čajových sáčků, co jsem zrovna měla doma a potřebovala jsem je vybalit, abych si mohla přebaly zařadit do sbírky nebo použít na výměnu. Bylo mezi nimi poměrně hodně cizích značek - určitě tam bylo něco z Polska, Anglie, Francie, Ruska, Německa... (už si vlastně ani nepamatuju). A samozřejmě jsem se snažila respektovat Bářinu preferenci bylinek, zejména máty, a ovocných čajů (což mi docela vyhovovalo, protože zrovna bylinkám neholduji vůbec a ovocné si dávám jen občas, takže zrovna tyto druhy čajů mi doma pravidelně přebývají). Všechny mini igelitové sáčky jsem složila do prázdné kartovné krabičky od čajů, kterou pak Bára může dál používat jako zásobník na čaje v přebalech.
Jako doplněk jsem k čajům přidala
Sušenky z biokrámku
Sáček sušených jablek z vlastní úrody (dávala jsem je Báře do swapu už minule a měla jsem pocit, že jí potěšila) a
Jablečná povidla, resp. můj letošní pokus o ně (dělala jsem je poprvé, tak doufám, že budou Báře chutnat aspň tak, jak mně když jsem je plnila do sklenic).
Pár piniových oříšků dovezených až z Altaje (z letní dovolené)

(Druhou fotku jsem si vypůjčila od Báry z hodnocení na swaplace, protože jsem si zas jednou na focení vzpomněla, až když bylo částečně zabaleno a znovu vybalovat jsem nechtěla)

A co jsem v taštičce od Báry našla já?
Proteinovou tyčinku z raw bistra- už je snědená a byla dobrá
Skořicový a citronový bio cukr a bezfosfátový kypřící prášek do pečiva - bude se hodit na pečení - ať vánoční nebo nevánoční; zvlášť na citronový cukr jsem zvědavá, ten jsem ještě nikdy neměla.
Tekuté ovoce Jablko - minule jsem měla ve swapu Bezinku+jablko a moc mi chutnalo, tak mi Bára udělala radost, když mi ho do balíčku přidala zase
Černé sezamové semínko - to jsem ještě neměla, takže ráda vyzkouším
Obrázkovou lepicí pásku - to je taková správná blbůstka, kterou bych si sama asi nekoupila, ale určitě se bude hodit - ať už na Vánoce nebo na balení dalších swapů


Věci, které jsem od Báry dostala, se mi líbily a určitě vše využiju. Takže se swapem s Bárou jsem opět spokojená Usmívající se
Hodnocení 10/10

Žádné komentáře:

Okomentovat