sobota 28. listopadu 2015

Mixitky

Tyčinky Mixitky jsou ze sortimentu e-shopu Mixit, kde si lze namíchat vlastní směs musli nebo vlastní kaši, v sortimentu mají i suché plody, sušené ovoce, čokolády - všechno z kvalitních surovin (a tudíž nikoliv úplně levné). Já jsem si kdysi v Mixitu vyzkoušela namíchat svoje musli (a od té doby si ho už míchám sama doma v kuchyni Mrkající, protože mi došlo, že u toho složení, které mi vyhovuje, to není až takový problém), nic jiného jsem zatím nevyzkoušela. Tyhle tyčinky jsem dostala v jednom ze snídaňových swapů, kterých jsem se zúčastnila (konkrétně ve Zdravém snídanění). Nikdy předtím jsem je neměla, takže jsem byla ráda, že je ochutnám. Konkrétně jsem dostala





Mixitka Třešeň a mandle

Cena: 39 Kč (50g)
Složení: datle, višně, kyselé třešně (17%), kešu, mandle (11%), rýžové křupinky (rýže, cukr, sůl)
Nutriční hodnoty ve 100 g: 1500 kJ, tuky 8 g, sacharidy 57 g, bílkoviny 8 g
Za mne dobrá. Trochu hutnější konzistence, vyvážená kombinace ovoce a oříšků (převažující dojem je ovoce) a příjemně nakyslá chuť, kterou já preferuji. Jen rýžové křupinky jsem v ní nějak moc nezaregistrovala. Složení je taky super - žádná přidaná aromata, zahušťovadla.... Tuhle tyčinku si možná někdy z Mixitu objednám, byť není nelevnější. Ale tady bych řekla, že cena odpovídá kvalitě.
Hodnocení 8/10

Mixitka Jablko a skořice

Cena: 25 Kč (50g)
Složení: datle, jablko 21%, rozinky, vlašské ořechy, mandle, rýžové křupinky (rýže, cukr, sůl), vanilka, skořice 0,2%
Nutriční hodnoty ve 100 g: energet.ická hodnot 1470 kJ, tuky 6 g, sacharidy 65 g, bílkoviny 5 g
Tato tyčinka byla taková neutrální - nijak nenadchla, ale taky nemůžu říci, že byla špatná. Ale já obecně jablečné příchutě extra moc nemusím. Byla sladší než ta třešňová, jinak neměla nijak výraznou chuť (skořici jsem v ní nijak moc necítila, stejně jako ty rýžové křupinky). Konzistencí byla stejná jako třešňová - tedy taková hutnější. I tady je plusem složení - v podstatě jen ovoce a oříšky. Nicméně asi zůstane u jediné konzumace, zas tak moc mne neoslovily.
Hodnocení 6/10
Výrobcem obou tyčinek právě Mixit, který je ve svém e-shopu prodává. Já je obě dostala, takže cenu jsem si dohledala na e-shopu.

Žádné komentáře:

Okomentovat