středa 11. listopadu 2015

Ovocný swap

Rozhodla jsem se zkusit další swap, který neměl být primárně o jídle. S názvem Ovocný swap ho vyhlásila swaperka Bětka - Betule3. Sice neměla žádné hodnocení, ale její profil i popis swapu mi přišel sympatický, navíc souhlasila s tím, že pošle jako první, tak jsem si řekla, že by to mohlo vyjít. Nakonec - ony ty začínající swaperky taky musí hodnocení nějak získat (a i já jsem byla kdysi swaperkou bez historie). Ale nebudu předbíhat a vrátím se na začátek.
Jak vyplývalo z názvu swapu, měl být složen z dárečků, které budou mít nějakou spojitost s ovocem - ovocnou vůni, ovocný potisk, ovocnou příchuť... A celková cena měla být 300 Kč.



Když jsem se do swapu přihlašovala, neměla jsem žádnou přesnou představu, co do balíčku nachystám. A když jsem začala vybírat, tak jsem měla trochu problém, aby můj swap neskončil jako jídlení. Nějak se mi to jídlo nakupuje nejlíp. Ale nakonec jsem přece jen vybrala hlavně jiné věci a celý swap jsem rozdělila do dílčích tematických balíčků (a jídelní byl jen jeden).
Balíček č. 1 - dekorační obsahoval voňavou svíčku a kachel s motivem ovoce (ten lze použít buď jako dekoraci - jde zavěsit na stěnu, nebo zcela prozaicky jako podložku - třeba pod hrneček s čajem).
Balíček č. 2 - mlsací obsahoval piškoty s limetkovou náplní a dvoje ovocné bonbóny (Bětka mi v mailu psala, že na nich ujíždí) a sáček domácích křížal.
Balíček č. 3 - papírenský obsahoval samolepky s ovocem, ozdobný kolíček s jablkem, desky s kroužkovou vazbou a sešit s motivem ovoce na deskách.
Balíček č. 4 - čajový obsahoval ovocné čaje s různými příchutěmi, které měly i obal s motivem ovoce.
Balíček č. 5 - kosmetický obsahoval sprchový gel a pomádu na rty s ovocnou vůní, resp. příchutí.
Některé věci jsem nakoupila v Polsku, kam jsme si udělali v jednom z deštivých dní výlet naší v rámci naší podzimní dovolené na Broumovsku. Říkala jsem si, že nebude špatné, když v balíčku bude i pár věcí, které tady třeba nejsou běžně k sehnání.


A já jsem v balíčku od Bětky našla
Sprchový gel Dermacol s vůní jahod a rebarbory - zrovna nedávno jsem načala poslední sprcháč ze svých zásob, takže tehle swapový kousek potěšil. A od Dermacolu jsem ještě žádný sprcháč nevyzkoušela
Pomádu na rty s vůní třešní - určitě se mi hodí, rty mám pořád suché a spotřebu pomád velkou. Takže taky super.
Brusinková musli srdíčka - jako svačinku v práci určitě využiju, byť musli tyčky ap. nejsou úplně moje srdeční záležitost
Sušené banány - ty mám ze sušeného ovoce ráda asi nejmíň, ale jako "svačina poslední záchrany" se v práci taky určitě budou hodit.
Voňavý olejíček s vůní pomeranče - i ten mi udělal radost, určitě ho využiju do aromalampy, kterou "pálím" v práci - zásoby se mi už začínaly tenčit (a pomerančovou vůni jsem ještě neměla)
Čajové svíčky s malinovou vůní - maliny mám ráda a svíčky se teď s podzimem (až se předstane tvářit jako léto) budou hodit taky.
Vlhčené ubrousky - jak bylo psáno v popisu balíčku - ty se hodí vždycky. Na obale mají kiwi, tak nevím, jestli budou s kiwi vůní a nebo obrázek je tam jen tak. Nechám se překvapit (otvírat je zatím nechci - mám načnuté jiné, tak by mi zbytečně nevysychaly).
Každá věc byla zvlášť zabalená, připojen byl krátký dopis s popisem obsahu a všechno to bylo složené do dárkové taštičky.


Celkově hodnotím tento swap jako vydařený. Rozhodně nelituji, že jsem si ke swapu vybrala swaperku, která v té době neměla žádné hodnocení. Domluva byla bez jakýchkoliv problémů, odeslání taky. A všechny věci, které mi Bětka do balíčku vybrala, se mi líbily a určitě je využiju.
Hodnocení 9/10

Žádné komentáře:

Okomentovat