středa 4. listopadu 2015

Mandlové mléko Alpro

Mandlové mléko Alpro jsem dostala v jednom ze swapů (konkrétně v tomto ). Bylo ve čtvrtlitrové krabičce s brčkem, což vybízelo, abych si ho odnesla do práce jako nouzovku. Dneska jsem pro něj do té ledničky sáhla. Byla jsem na něj docela zvědavá - mám ráda mandle, takže jsem si říkala, že by mi mohlo chutnat. A hodnocení...?




Začneme základními údaji:
Výrobce - Alpro
Zakoupeno - tohle konkrétně nevím, neboť je ze swapu, ale mívají ho ve zdravých výživách, v DM drogérii...
Cena - taky konkrétně nevím, ale mám pocit, že se pohybuje kolem 20 až 22 Kč za krabičku 250ml
Složení - pitná voda, cukr, mandle (2%), fosforečnan vápenatý, jedlá mořská sůl, stabilizátory (karubin, guma gellan), emulgátor (slunečnicový lecitin), vitaminy (riboflavin (B2), B12, E, D2)
Nutriční hodnoty ve 100 g - 102 kJ, tuky 1,1g, sacharidy 3g, bílkoviny 0,5g

Nevím, jestli to bylo přílišným očekáváním, ale musím říci, že chuťově mne nijak moc nenadchlo. Jeho chuť mi přišla trochu divná, jakoby s malinko natrpklým akcentem. Nemůžu říci, že by mi vyloženě nechutnalo - krabičku jsem dopila (ono taky hlad je nejlepší kuchař, že Mrkající), ale asi zůstanu, pokud jde o mléko, věrná kravám a mandle budu dál jen zobat nebo používat do pečení. Mj. i s ohledem na poměr ceny mandlového mléka a mléka kravského..
Hodnocení 5/10

Žádné komentáře:

Okomentovat