úterý 26. září 2017

Holčičí drobnůstky a nějaké to jídlo

Swap Holčičí drobnůstky a nějaké to jídlo :D, mi přišel docela sympatický, tak jsem se do něj přihlásila. Jeho autorka - Hanka sice neměla žádné hodnocení, ale podle profilu se mi zdálo, že bychom se ve swapu mohly docela shodnout. A nakonec - každý na Swaplace začínal s nulou.
Zadání swapu znělo "Swap je zaměřený na kvalitní kosmetiku a kvalitní potraviny s co nejmenším obsahem éček." a celková hodnota měla být kolem 300 Kč.



Swap pro mne byl tak trochu výzva - přece jen spoluswaperka je skoro o dvě generace mladší než já, takže výběr kosmetiky byl pro mne malinko oříšek a nevím, jestli se mi to úplně povedlo.
Kosmetickou část balíčku nakonec tvořila čistící pleťová maska Garnier, dvojbalení pomády na rty s aloe vera zn. Balea, minisprcháč na cesty, světloučký lak na nehty Trend a rtěnka Miss sporty (taky světlejší odstín, protože Hanka psala, že tmavé nemá v oblibě).
V jídelní části balíčku jsem si byla s výběrem jistější - jídlo já vybírám ráda.... Do balíčku pro Hanku jsem vybrala tři tyčinky, které aktuálně patří mezi mé oblíbence - bio mangovou tyčinku z DMka, třešňovou tyčinku Alesto z Lidlu a bio krokant kešu také z DMka. Protože Hanka má stejně jako já ráda hořkou čokoládu, další částí balíčku byly hned dvě tabulky čokolády - Maritime (hořká s 70% obsahem kakaa) a Meybona (bio hořkás pomerančem). Přidala jsem ještě instantní ovesnou kaši s cia semínky, borůvkami a syrovátkou Crowfield (z Lidlu). A to bych nebyla já, kdybych balíček nedoplnila aspoň několika čaji - vybrala jsem hlavně ovocné, ale i nějaký černý a zelený.


Balíček od Hanky ke mně putoval pomalu - až se Hanka bála, že se někde ztratil. Ale nakonec jsem se dočkala a mohla jsem si ho na poště vyzvednout. Musím říci, že už kdy jsem ho otevřela, tak mne nadchlo zabalení jednotlivých věcí - Hanka použila orginální vlastnoruční papír s barevnými razítky a ještě každý balíček ozdobila mašličkou. Skoro mi bylo líto papír na balíčcích trhat, abych se dostala k jejich obsahu. A co jsem v těch balíčcích objevila?
I můj balíček měl kosmetickou a jídelní část.
Tu část kosmetickou tvořil krém Dove, pár vzorečků různých krému i sprchového gelu, černá tužka na oči a šedé stíny v tužce. Vzorečků mám teď docela dost, ale určitě se časem využijí, krém ráda vyzkouším. Tužka na oči se mi hodí, tu používám. Stíny v tužce naopak nepoužívám, ale Hanka mi vybrala tak hezkou barvu, že tyhle určitě používat budu.
V jídlelní části balíčku jsem našla dvě raw tyčinky Bombus - kakaovou a meruňkovou s kešu. Obě se budou hodit na nadcházející dovolenou jako svačinka na výlety. Kakaovou už jsem měla a chutnala mi, meruňkovou ráda vyzkouším. Také já jsem dostala hořkou čokoládu - raw čokoládu s 80% kakaa zn. Lifefood. Ta je pro mne taky novinkou - žádnou raw čokoládu jsem ještě neměla. A posledními věcmi, které jsem rozbalila byly skořicové žvýkačky (budou se hodit do kabelky a na jejich chuť jsem fakt zvědavá) a čaj z růžových lístků od Grešíka. Na bylinky moc nejsem, ale uvidím, jestli mi třeba nezachutná, až ho vyzkouším - Grešík má čaje docela dobré.


Celkově mne swap s Hankou potěšil. Snažila se vybrat věci podle mých chutí a na celém swapu včetně jeho zabalení bylo vidět, že byl připravený s cílem udělat druhému radost. Takže rozhodně v tomto případě nelituji, že jsem šla do swapu se začínající swaperkou bez hodnocení. Swapu se zhostila opravdu se ctí. A já jen doufám, že ji můj swap potěšil aspoň stejně.

Hodnocení 10/10


Žádné komentáře:

Okomentovat