sobota 16. září 2017

Prázdninové pozdravy

V dnešní době mobilové se už klasické pohledy z dovolených moc neposílají a člověk ze schránky tahá většinou jen nálož reklamních letáků. Takže i proto jsem vyhlásila swap (inspirovala jsem se loňským swapem, kterého jsem ze zúčastnila), který měl následující zadání "Léto je období prázdnin, dovolených a výletů. Pojďme se podívat a napsat si, kde a jak ho trávíme. Moje představa je, že si v průběhu léta pošleme alespoň 4 pohledy z míst, kam nás zavedly prázdninové cesty a výlety (a na něj napíšeme buď něco o zobrazném místě nebo o tom, jak prázdniny trávíme). Na konci léta si pak ještě pošleme nějakou drobnost (která se vejde do obálky) z některého z míst, které jsme navštívili..."
Celková hodnota swapu se měla pohybovat kolem 100 Kč.
Do swapu se mi přihlásila Kika, se kterou už jsem swapovala.



Mně nakonec swap nevyšel úplně tak, jak jsem si představovala. Díky tomu, že jsem přes dva týdny potýkala s nějakou virózou, která posléze zmutovala do zánětu průdušek, jsme neuskutečnili výletů tolik, kolik bych si představovala. Navíc jsme část dovolené původně plánované na začátek září museli přesunout z pracovních důvodů na začátek října.
Nakonec jsem tedy Kice poslala pohled z penzionu Celnice, kde jsme byli na víkednovém kursu lezení na ferratách, z rakouského Wiedersteinu, ke kterému jsme si udělali výlet v rámci naší rakouské dovolené, ze Horní Cerekve nedaleko které máme chalupu, ze Stríbra, kde jsme se stavovali cestou z chaty, ze Zruče nad Sázavou, kde jsme byli na výletě. A jeden z Prahy, když jsem díky polykání ATB nemohla nikam vyrazit.


Do závěrečného balíčku jsem Kice zabalila ještě jeden pohled Prahy a dvě magnetické záložky s motivem Prahy, magnetku a malou čokoládu s motivem Zruče na Sázavou a tři pyramidové čaje Teekanne, které jsem si koupila v Rakousku.


Kika mi na úvod swapu poslala zajímavý rukodělný kulatý pohled a pak už mi celé léto pravidelně chodily pohledy z výletů, které uskutečnila. Postupně jsem dostala pohled z německého Legolandu, dva pohledy Znojma (z výletu turistickým vláčkem a ze znojemského podzemi), pohled pražské ZOO, dva pohledy z Brna (z vědeckého centra VIDA! a z kapucínské hrobky) a pandí pohled z vídeňské ZOO.


A závěrečným balíčkem mi Kika vyrazila dech - udělala pro mne totiž takový prázdninový deník, ve kterém zaznamenala všechny své výlety - nalepila vstupenky, fotky, přidala prospekty. Moc se mi ten nápad líbil a ráda jsem si deníkem polistovala, prohledla si fotky i další dokumentaci. K deníku Kika ještě doplnila malé dárečky a suvenýry - sprchový šampon ze Znojma, minci rozjetou vláčkem v Legolandu, pamětní minci s ledním medvědem z pražské ZOO a kolíček s dřevěnou veverkou.



Tenhle prázdninový swap byl opravdu super. Kika mi svými pohledy, na které vždycky ještě k výletu doplnila nějaké poznámky a informace, zpříjemňovala celé prázdniny. A závěrečný balíček byl opravdu super. Moc oceňuji Kičinu kreativitu i práci, kterou si s výrobou deníku dala (kam se na ni hrabu se svými dárečky já).
Hodnocení nemůže být tedy jiné než maximální

10/10

Žádné komentáře:

Okomentovat