sobota 2. září 2017

Brandnooz box - srpen 2017

S posledním dnem prázdnin dorazil i Brandnooz box a jeho motto "Babímlétem světem chutí" jako by už přivolávalo podzim. A ten opravdu 1. září přišel. A vypadá to, že to babí léto nějak přeskočil - z horkých letních dnů jsme se ocitli rázem v opravdovém podzimu - déšť, teploty kolem 15°... Doufejme, že to babí léto ještě přijde a a dočkámé se ještě nějakých prosluněných dnů...
Zatím ale přišla zelená krabice, tak se do ní pojˇme podívat....



Corny BIG Milk Nuts (40 g - doporučená cena 17,90)
Cereální tyčinka s oříšky a mléčnou nápní. Sice preferuji jiné snacky, ale i tuhle tyčinku využiju na nějakou rychlou svačinu. Jen se trochu bojím, že na mne bude hodně sladká.

Biskiti Emco (60 g - doporučená cena 15,90)
Děstské sušenky z ovesné mouky s ovesnými vločkami. Na mne vyšla varianta čokoláda a kokos, což jsem docela uvítala, mám tuko kombinaci docela ráda (víc než kombinaci lískový ořech a med, která byla druhou možností). Emco sušenky už jsem měla, nepřišly mi špatné, takže ráda zkusím i tyhle dětské.

Spak Bylinkový dresing (250 ml - doporčuená cena 38,90)
Bylinkový dresing s jogurtem není žádná novinka. Já ho moc nemusím, ale manžel si ho občas rád dá a zrovna ho doma nemáme... Takže ho asi nějak postupně využijeme.

Maggi Snackito (60 g - doporučená cena 29,90)
Naopak rychlá svačinka od Maggi je novinkou, kterou jsem ještě nikde neviděla. Dělá se ve dvou variantách - Thajská kari čočka a Tomatový kusksus. Jsem ráda, že na mne vyšel kuskus, čočku nemám moc v oblibě, zatímco kuskus docela ano. Spíš než jako svačinu to vidím na rychlý oběd někdy v práci, až nebude vařit závodka.

Heven Nápoj Aloe vera (1,5 l - doporučená cena 79.90)
Nápoj se 42% podílem aloe vera beu umělých přísad s hustou konzistencí. Nic s přídavkem aloe vera jsem ještě neochutnala, tak jsem zvědavá, ajký nápoj bude.

Hamé EasyFruit Exotice Party (110 g - doporučená cena 19,90)
Ovocné pyré v praktickém balení s příchutí banánu a manga. Pár těchto pyré v sáčku už jsem vyzkoušela a chutnaly mi, takže i tohle mne boxu potěšilo. Jako rychlá svačinka se určitě někdy bude hodit.

Chi Fried Chickem Style (65 g - doporučená cena 24,90)
Kukuřičné křupky ve tvaru kuřecích stehýnek jsou věc, bez které bych se v boxu fakt obešla. Vlastně u nás o ně moc nestojí nikdo. Tak budu muset vymyslet, co s nim provedu.

POM-BAR Zoo Friends (50 g - doporučená cena 24,90)
Limitovaná edice slaných snacků ve tvarů zvířátek (nebo ve druhé variantě ve tvarech s hudebními motivy) má nižší obsah soli a je smažená na slunečnicovém oleji. Nicméně je to další věc v boxu, bez které bych se klidně obešla.

OvoCé Nápoj v prášku (28,5 g - doporučená cena 12,90)
Prášek pro přípravu jednoho litru nápoje se vyrábí v několika chuťových variantách (jahoda, citron, grep, pomeranč). Takový Vitacit z mého dětsví nebo Tang z doby pozdější. Manžela určitě potěší, že jsem v boxu našla pomerančovou variantu, protože kdysi občas tyhle nápoje z prášku pil, tak se trochu vrátí v čase.

Hašlerky Černý rybíz (35 g - doporučená cena 18,90)
Bonbóny s originální recepturou s obsahem bylinek a ovocnou příchutí už boxu byly před rokem - v klasickém provedení jako bonbóny v sáčku. Tenkrát jsem je někomu věnovala, protože mne kombinace mentolovo-bylinkové příchuti a ovoce nelákala. Tentokrát jsme je v boxu dostali v kapesním krabičkovém provedení. Ale asi dopadnou stejně...

Box jsem obdržela v rámci spolupráce za zvýhodněnou bloggerskou cenu

I v srpnovém boxu byl časopis. Tentokrát titul History, který neznám. Uvidím, jestli mne v něm něco zaujme.
Můj první dojem z boxu byl hodně rozpačitý a byla jsem spíš zklamaná. Po bližším prozkoumání hodnotím nakonec box jako průměrný. V boxu bylo poměrně dost věcí a jejich celková hodnota přesáhla 280 Kč. Vyloženě mne nanadchlo nic, ale dcoela ráda vyzkouším Tomatový kuskus a nápoj s aloe vera, určitě využiju všechny svačinky - Emco, Corny i ovocné pyré od Hamé. Na druhou stranu bych se fakt obešla bez Pom-bar i kukuřičkých křupek. Vlastně bych se bez chipsů, křupek a podobných pochutin v boxu obešla úplně Mrkající.

Žádné komentáře:

Okomentovat