neděle 17. ledna 2016

Čajové překvapení - už zase :-)

U mne opravdu čajových zásob neubývá - když se nám doma podaří něco odpít nebo něco předám dál, ať už ve swapu nebo třeba v rodině, tak se objeví nějaké čaje s novými přebaly, které "nutně" musím mít. A čajové zásoby se zas rozšíří... Proto další čajový swap - prostě Čajové překvapení - už zase :-). I tentokrát jsem nabízela zhruba 50 čajů, které místo do původních přebalů budou zabaleny jednotlivě do průhledných uzavíratelných sáčků a označeny lístečky s uvedením značky a druhu čaje, a nějaké drobné překvapení k tomu. Na oplátku jsem chtěla cokoliv, co mám na blogu uvedeno mezi svými preferencemi. Orientační hodnota byla nastavena na 100 Kč s tím, že ani nemusí být zcela dosažena.



Tentokrát se mi jako první k účasti ve swapu přihlásila Kika. Sice neměla žádné hodnocení, ale od začátku s ní byla moc milá komunikace, navíc se sama nabídla, že pošle balíček jako první, takže jsem do swapu šla bez jakýchkoliv obav. Oběma se nám povedlo připravit balíček se swapem docela rychle, takže to byl jeden z mých nejrychlejších swapů. A taky jeden z hodně povedených, ale o tom ještě bude řeč dál...
Já jsem do swapu jako obvykle dala asi 60 čajů, které byly, jak jsem ve vyhlášení swapu slibovala, namísto původního přebalu zabaleny do průhledného uzavíratelného sáčku a opatřeny lístečkem s názvem a značkou čaje. Asi polovinu tvořily různé bylinky a bylinkové směsi, druhá polovina byly čaje ovocné nebo s ovocnou příchutí (o těch Kika psala, že je má nejraději). Jako překvapení jsem se snažila přidat něco, co bude trochu navazovat na hlavní obsah balíčku, takže jsem vybrala
- malou oříškovou sušenku - na zakousnutí k čaji
- čajovou svíčku
- kandysový cukr na dřívku - na případné oslazení čaje
- pár papírových ubrousků s motivem čaje
Fogogenické tyhle čajové swapy tedy moc nejsou...


Já jsem balíček od Kiky dostala dřív (můj balíček je zatím ještě na cestě). Všechny věci byly krášně zabalené, opatřené roztomilou visačkou ve tvaru veverky a ještě nějakou ozdobou (peříčko, srdíčko) a složené papírové krabičky s mašlí. Musím říci, že nadšená jsem byla ještě předtím než jsem začala jednotlivé balíčky rozbalovat. A spokojenost, ba přímo nadšení mne neopustilo ani po rozbalené. V balíčku jsem našla
- 99% čokoládu Lindt - hořkou čokoládu miluju (a čím víc % kakaa, tím lépe), Lindt je dobrá značka a tuhle 99% už jsem dlouho neměla, takže super výběr
- čajové svíčky - ty se mi hodí vždycky, zvlášť teď v zimě je doma rozsvicíme často
- voňavý sáček s vůní zeleného čaje - už visí v prádelníku
- podložku pod hrneček - vlastnoruční výrobek od Kiky s vyšitou veverkou, který mne opravdu potěšil a moc se mi líbí. A oceňuji, že si Kika dala práci a vyrobila něco, co je spojené s mou přezdívkou.

Kice se povedl moc hezký swap, se kterým jsem byla maximálně spokojená. Do připojeného dopisu mi napsala, že ji vybírání dárečků do swapu bavilo - a na swapu to opravdu bylo vidět. Hodnocení je velmi jednoznačné Usmívající se.
Hodnocení 10/10

Žádné komentáře:

Okomentovat