úterý 26. ledna 2016

Giveaway aneb soutěž o pár drobností :-)

Vánoce s dárky už jsou sice za námi, ale nějaký drobný dárek udělá myslím radost vždycky. Rozhodla jsem se udělat malou povánoční giveaway, jak se tyhle soutěže na blozích obvykle označují (mno - možná zůstanu u označení soutěž, nějak mi ta "giveaway" jde těžce z klávesnice).
Co můžete v mé soutěži vyhrát? Látkovou taštičku (ma kosmetiku nebo třeba na tužky) s aplikací kočičky. A aby taštička nebyla smutně prázdná, přidala jsem do ní pár kosmetických vzorečků, resp. minibalení - toaletní vodu, krém, sprchový gel, šampon ... A v žádném balíčku od sběratelky čajových přebalů samozřejmě nemohou chybět čaje. Takže jsem namátkou vybrala něco ze svých čajových zásob. Je to takový pelmel - ovocné, zelené, černé... Tak si mezi nimi snad výherce (tedy asi spíš výherkyně) najde něco, co potěší a bude chutnat.
Tak snad se vám balíček, který můžete vyhrát bude líbit.




A co je třeba pro šanci na výhru udělat? Nic složitého - stačí sem do komentářů napsat, jak jste se na můj blog poprvé dostali a jestli ho čtete pravidelně nebo jestli tahle vaše návštěva je naprosto náhodná. A ještě připojit svůj mail, abych vás v případě výhry mohla kontaktovat. Pokud připíšete, jaké články se vám na blogu líbí a jak často na něj nakouknete, budu ráda....
Možnost zúčastnit se budete mít až do konce ledna. 1. února pak vylosuji jednoho výherce a ten ode mne dostane balíček s obsahem, který můžete vidět na fotkách.
Tak hodně štěstí...
(Udělala jsem malý update - moc účastníků tu zatím není, tak třeba když ještě vytáhnu článek nahoru, objeví se někdo další, kdo by si chtěl zasoutěžit Usmívající se. Podle dosavadního počtu účastníků je šance na výhru docela velká Mrkající)

Žádné komentáře:

Okomentovat