pondělí 18. ledna 2016

Zdravé mlsání

Zdravé mlsání - swap, který vyhlásila Katka. A to bych nebyla já, aby mne swap s jídlem nezlákal... Přihlásila jsem se a Katka si mne vybrala. Nakonec jsme se spolu dohodly, že swap zrealizujeme až po Vánocích, protože jednak jsme toho obě měly před svátky docela dost a jednak trávení času ve frontě na poště rozhodně nepatří k oblíbeným kratochvílím (a mne pošťáci z balíkovky málokdy zastihnou doma). A jak jsme se domluvily, tak se také stalo a swap jsme v první polovině rok dokončily.
Swap měl být v hodnotě 200 Kč a měl obsahovat hlavně dobrůtky z obchodů se zdravou výživou.


Katka mi v mailu napsala, že nemá ráda moc přeslazené věci a sušené ovoce, že je spíš na slané a na oříšky a že ráda zkouší raw věci, bylinkové čaje a bonbóny, tak jsem se tomu snažila trochu přizpůsobit výběr. A tak v balíčku pro Katku nakonec byla
Hořká čokoláda Esquisite z Rossmanna - jedna z mých oblíbených.
Japonská směs Jumbo - arašídy v kabátku z ochucené rýžové mouky, taky moje oblíbené mlsání.
Kešu krekry z bazalkovým pestem Rawfood - zástupce raw výrobků. Já jsem vyzkoušela nedávno a moc mi chutnaly (recenzi mám ostatně tady)
Čaje - vybrala jsem tři druhy zázvorových od Biogeny (s příchutí citronu, hrušky a limetky) a čaj na posílení imunity (z Balíren Poprad z mých nekonečných čajových zásob.
Karobová tyčinka - před časem jsem ji dostala v jednom swapu a chutnala mi.
Jablečné trubičky - to je taky jeden z mých oblíbených mlsků
Musli srdíčka s čokoládou - taková malá svačinka do kapsy nebo kabelky. Já tedy tyhle konkrétní nemám vyzkoušené, ale brusinkové mi docela chutnají. Katce jsem ale vybrala čokoládové, když psala, že moc nestojí o sušené ovoce.
Solená slunečnicová semínka - další zástupce oříšků (protože semínka jsou v podstatě taky oříšky)
Jerky bar - sušené krůtí maso. Já ho občas žvýkám (protože to je fakt akorát na žvýkání) u televize, když nechci zobat sladké. Říkala jsem si, že by ho katka nemusela znát. A je to další nesladká věc...
Musli tyčinka Tropic - tu jsem přidala spíš jen tak - jako ochutnávku, jaké musli tyčinky mají v Rusku (ještě pozůstatek letní dovolené na Altaji)
Piniové oříšky - taky suvenýr z dovolené na Altaji - kupovali jsme je na trhu v jednom průsmyku, přímo v oblasti, kde rostou borovice limba, ze kterých jsou. Tak taková malá ochutnávka.
Zázvorové bonbóny - ty jsem přidávala na poslední chvíli, takže ani nesou na jedné fotce. Já jsem je dostala v jednom swapu a protože obecně zázvor nijak moc nemiluju, tak mne ani zázvorové bonbńy moc neoslovily. Tak jsme jich Katce odsypala pár právě na vyzkoušení.



Od Katky mi dorazila velká krabice, ve které byly papírové tašce jednotlivé zabalené balíčky. A co Katka vybrala pro mne?
Špaldové bio lupínky Semix - pro mne nová věc, kterou určitě využiju (míchám si doma sama musli, takže do toho se určitě budou hodit)
Malý med St. Dalfour v roztomilé skleničce - beru do práce, spíš než v čaji (jak psala Katka) skončí v jogurtu.
Vaniklová hraška - to bude výzva, protože zatím jsem měla jen tu normální, bez příchutě. Uvidím, co s tou vamilkovou provedu (budu muset najít nějaký recept)
Lifebar tyčinka čokoláda - tu znám a chutná mi
Čaje Greenfield - černé a zelené, každý jiný. Ty udělaly radost dvakrát, protože některé z nich jsem ještě neměla ve sbírce.
"Pufíky" ze slzovky s příchutí čokoláda - ty jsem nikdy neměla (upřímně, netušila jsem do teď, že existuje rostlina s názvem slzovka). Už jsem je dneska ochutnala a jsou výrazně čokoládové (původně jsem je chtěla nasypat do jogurtu, ale nakonec jsem si je nechala, že je sním, až budu mít chuť něco uzobávat jen tak).
Sušené brusinky - ty se u mne nikdy neztratí. Zrovna dojídám poslední sáček ...


Celkové hodnotím swap s Katkou jako super. Dobře se mi s ní komunikovalo, jednotlivé věci ve swapu byly hezky zabalené a byl připojen i milý dopis s popisem jednotlivých produktů. A s výběrem věcí do swapu se Katka taky trefila. Jsou tam věci, které mám ráda i věci, které jsem ještě neměla a budu je zkoušet. Což je pro mne ideální mix. Takže u mne maximální spokojenost. Uvidím jak na druhé straně....
Hodnocení 10/10

Žádné komentáře:

Okomentovat