neděle 10. ledna 2016

Co se vejde do malé obálky

Původně už jsem před Vánoci swapovat nechtěla, ale když jsem narazila na swap Co se vejde do malé obálky, tak jsem neodolala.... Malá obálka předpokládala obyčejné odeslání a to zase znamenalo, že nebudu muset jít stál minimálně půlhodinovou frontu na poštu (protože když chodí pošta, nejsem v podstatě nikdy doma). Swap vyhlásila Míša, která už nějaké hodnocení měla, takže jsem se ani nebála, že by mi swap neposlala. Ve swapu měly být spiše drobnosti (kosmetika, jídlo, doplňky) v celkové ceně mezi 100 až 150 Kč.




Původně jsem myslela, že swap bude hodně rychlý, ale nakonec se nám to trochu natáhlo. Já stihla poslat před Vánoci, Míša kvůli zlomené noze poslala až po svátcích, takže mně swap dorazil až po Novém roce.
Já jsem do swapu vybrala
- malý stolní kalendář na příští rok s obrázky koťat
- pouzdro na doklady (lístečky s poznámkami nebo na něco úplně jiného), taky s kočkami, zas trochu v jiném pojetí
- malou hromádku čajů, které se myslím v zimě přijdou vhod. Vybrala jsem směs všech možných druhů, aby Míša ochutnal od každého něco
- lesk na rty - aby v balíčku bylo i něco od kosmetiky
- instantní ovesnou kaši - v zimě myslím neškodí teplá svačina nebo snídaně...
- pár drobných mlsků - oříškovou oplatku, mentolové pastilky a zázvorové bonbónky (ty spíš jen na ochutnání).
Možná jsem trochu nedodržela zadání - alespoň pokud jde o velikost obálky, protože ta nebyla tak úplně malá (formát A4), ale cenově mi to vyšlo tak akorát.


Od Míši mi přišla hezky vyzdobená obálka (polepená barevným papírem), ve které byly ještě balíčky s jednotlivými věcmi. Balíčky tedy byly fakt festovně zabalené - měla jsem co dělat, abych se do nich dostala bez poškození obsahu. A co jsem vybalila?
- dva poštářkové šampony na vlasy (březový a kopřivový) - ty se hodí vždycky
- tři pleťové masky Balea - moje zkušenosti s pleťovými maskami jsou (vzdor mému věku) nulové, takže ráda vyzkouším, zvlášť na tu na oči a rty jsem zvědavá
- několik sáčků různých druhů ovocného čaje - čaj se u mne nikdy neztratí
- barevné mazací gumy - ty využiju, protože v práci už mám z mazací gumy jen zbytek a doma momentálně žádnou (a přece jen občas něco vymazat potřebuju)
- musli tyčinku New bar s příchutí mrkev a celer - dvě tyčinky tohoto druhu jsem už dostala v minulém swapu (vzhledem k Vánocům, kdy jsem konzumovala spíš cukroví, na ně ještě nedošlo). Tohle je třetí příchuť do sbírky, tak budu moci zkoušet a porovnávat
- dvoje srdíčkové náušnice - ty mne zklamaly, protože mám na blogu výslovně napsáno, že náušnice nee (náušnice vůbec nestřídám, nosím jen jedny - dárek od manžela). Navíc srdíčkové náušnice jsou spíš pro někoho o generaci mladšího. Ale nějaké využití pro ně najdu...
- balzám na rty - sice se mi jich z posledních swapů sešlo několik, ale používám je hodně, takže ten jednoznačně potěšil.
A ke swapu byl připojen ještě dopis a pár receptů (něco určitě vyzkouším)


Celkově hodnotím swap jako průměrný. Trochu vázla komunikace (což tedy možná bylo díky té zlomené noze) a mrzely mne ty náušnice, protože odkaz na článek tady na blogu, kde je uvedeno, to co bych si ve swapu přála a co ne, jsem Míše posílala. Na druhou stranu bylo vidět, že Míša se snažila udělat hezký swap - zabalené věci, vyzdobená obálka, dopis na opalovaném papíře... A milý byl i bonus v podobě receptů. Takže na desitku to sice není, ale propadák taky neUsmívající se
Hodnocení 7/10

Žádné komentáře:

Okomentovat