čtvrtek 28. ledna 2016

Večerní krekry

Byla jsem nakupovat v Arkádách na Pankráci a u východu mi padla do oka reklamní cedule propagující Večerní krekry jako zdravé večerní mlsání a Večerní chlebík s vysokým obsahem vlákniny, které prodává místní pekařství Karlova pekárna. Zaujalo mne to, a protože chleba jsem zrovna nepotřebovala (a kupovat ho "do foroty" není úplně praktické), tak volba, co vyzkouším byla jasná - Večerní krekry.





Výrobce - PROFIMIX SVIJANY, s. r. o pod značkou FitWell
Koupeno - Karlova pekárna (Akrády Pankrác)
Cena - 39,90 Kč za 100g
Výživové hodnoty (na 100 g) - 2079 kJ, tuky 33,2 g, sacharidy 17,2 g, bílkoviny 28,5 g, vláknina 13,4 g
Složení - lněné semínko, slunečnicové semínky, lepek, ovesné vločky, sezamové semínko, glukozový sirup, voda, palmový tuk, mléčná bílkovina, pšeničný škrob, ječný slad, řepkový olej, hroznový cukr, žitný kvas, sůl, kvasničný extrakt.


První chuťový dojem byl "je to hlavně zdravé" Mrkající, ale na další kousky už mi docela zachutnaly. Jsou to čtverečky plné semínek, takže nečekejte, že se budou podobat standardním krekrům ze supermarketu jako jsou třeba Tuc nebo Telky. Jsou tvrdší - ale zas ne tak, že by nešly ukousnout. Mají příjemnou chuť po semínkách, nejsou moc slané, což je obecně asi plus, já bych trochu slanější chuť uvítala, ale jako velké mínus to nevidím (stačila i jen chuť semínek). Balené jsou do průhledného celofánového sáčku s přicvaknutou papírovou cedulkou, na které jsou uvedeny i nutriční hodnoty. Cena úplně lidová není - za 100g je 40 Kč docela dost.
Jsou trochu podobné Kešu krekrům s bazalkovým pestem od Rawfood, které jsem zkoušela nedávno (více tady). Pro Kešu krekry mluví složení, pro Večerní krekry cena (vychází při přepočtu na 100g asi o 20 Kč nižší), pokud jde o chuť, tak tam je to tak nastejno, možná o fous víc mi chutnaly ty kešu.
Konečné resumé - kvůli ceně je pravidelně určitě kupovat nebudu, ale další nákup úplně nevylučuju
Hodnocení 7/10

Žádné komentáře:

Okomentovat