středa 6. července 2016

Co jsem taky ochutnala... 6

Už se stává tradicí, že měsíc u mne na blogu začíná Brandnooz boxem a pokračuje dalším dílem "Co jsem taky ochutnala...". Ani července nebudu výjimkou. Článek o červnovém Brandnooz boxu už jste si mohli přečíst, takže přichází čas na ohlédnutí za tím, co během týdne přistálo na mém stole a skončilo v mém žaludku. Fotek se mi tu nashromáždilo docela dost, proto konec úvodních řečí a skočíme mezi různé (zdravé i nezdravé) dobroty rovnou po hlavě...




Strongbow Red berries 0,0%

Koupeno - Brandnooz box. Cena - 19,90 (doporučená). Balení - 0,33 l
Nealkohlický cider s příchutí červeného ovoce. Vychlazený je příjemně osvěžující. Že je bez alkoholu nebylo na chuti znát - přišel mi stejný jako alko verze.
8/10

Pastevecký čerstvý kozí sýr Milko

Koupeno - ??? (dárek). Cena - 71 Kč (dárce zapomněl odlepit cenovku). Balení - 145 g
Na čerstvý sýr poměrně tuhá konzistence. Chuťově nebyl špatný, nicméně cena se mi zdála docela vysoká (možná je to tím, že kozí sýry normálně kupuji v akcích).
7/10

Capri-Sonne Safari fruit

Koupeno - Brandnooz box. Cena - 9,90 (doporučená) Balení - 200 ml
Pitíčko je přesně věc, kterou bych bez Brandnooz boxu neochutnala. Vzala jsem si ho na cestu do auta a dopila jen proto, že jsem měla žízeň. Přišlo mi dost sladké a příchuť nezajímavá (a to jsem ho měla vychlazné). Takové obyčejné sladké pití.
3/10

Corny Protein caramel

Koupeno - Brandnooz box. Cena - 24,90 (doporučená). Balení - 35 g
Tyčinku tvoří dva cereální plátky spojené krémem s karamelovou příchutí. Překvapivě nebyl tenhle tyčinka tak sladká, jak jsem se obávala, ale na druhou stranu nic, co bych si musela kupovat pravidelně. Mínus má za glukózový sirup a palmový tuk.
4/10

Salát z červené řepy Lidl stánek

Koupeno - Lidl. Cena - 19 Kč. Balení - 300g.
Koupila jsem si ho hlavně ze zvědavosti... Řepa je vařená tak akorát, nakrájená an drobné nudličky, Překvapilo mne, že obsahuje horčici, nejsem na ni ve spojenís červenou řepou zvyklá, ale nakonec mi v tom chuťově celkem ladila. Je to zas něco jiného než klasická nakládaná řepa. A protože řepu mám ráda, ale nerada patlám s její přípravou, tak si ho zas někdy koupím.
7/10

Creme brulle Duc de Coeur

Koupeno - Lidl. Cena - 39,90 (akce). Balení - 200 g
Jeden z mnoha mých úlovků z týdne národních specialit v Lidlu. Balení obsahuje 2 skleněné mističky s krémem a ke každé sáček s karamelovým cukrem. Krém se jen posype, nezapéká se. Je fakt, že cukr tak nevytvoří krustičku, takže to není úplně ono, jako když si ho dám v mém oblíbeném Bistru de France, ale chuťově docela jde. Řekla bych, že poměr cena - výkon odpovídá... Až zas bude francouzský týden, možná si ho do košíku přihodím znovu
7/10

Sýr Brique

Koupeno- Lidl. Cena - 49,90 (akce). Balení - 200g.
Taky úlovek z Lidlu. Zrající měkký sýr s tenkou kůrkou. Na chlebu s máslem chutnal velmi dobře. Příležitostně klidně koupím znovu (ano - jsem sýrová, ostatně tenhle článek o tom dost vypovídá).
8/10

Rillettes du Mans

Koupeno - Lidl, Cena - 44,90 (akce). Balení - 200 g
Rilletes je masová pomazánka, která patří ke specialitám francouzské gastronomie a jejíž základní surovninou je tučné vepřové (popř. jiné) maso a sádlo. Už dlouho jsem se ho chystala vyzkoušet, ale pořád jsem se k tomu nedostala. Takže když jsem na něj narazila v rámci týdne specialit v Lidlu, tak jsem neodolala. Musím říci, že nelituji, na měkkém čerstvém chlebu to bylo moc dobré a kelímek u nás zmizel velmi rychle. Cena by mne mohla nakopnout k domácí výrobě, na druhou stranu - tohle není tak úplně ideální součást zdravého jídelníčku... (takže nevím, jestli se domácí výrobou vystavovat pokušení)
8/10

Kozí sýr - plátky

Koupeno - Lidl , 49 Kč (sleva) Balení - 150 g
Kozí sýr mne většinou nezklame a nezklamal ani tento - prostě kozí sýr podle mé chuti. Plusem se, že plátky šly dobře od sebe (nic mne nevytáčí tak, jako když je plátkový sýr slepený do jedné kompaktní hroudy, ze které ulupuji kousky o rozměru čtverečního centimetru). Jen ta cena by mohla být nižší (normálně totiž stojí skoro 70 Kč).
7/10

Čerstvý kozí sýr

Koupeno - Lidl. Cena - 59,90 (akce). Baleno - 200 g.
Ano, v týdnu národních specialit v Lidlu jsem nakoupila půl tašky sýrů (a jedla je pak zbytek měsíce). Tohle byl klasický čerstvý kozí sýr, který chutnal jak nadrobený na salát z červené řepy a rukoly, tak namazaný na bagetku (dobře se roztíral).
9/10

Alpro - sojový dezert s kokosem

Koupeno - ze swapu. Cena - ??? Baleni - 125 g.
Nová příchuť sojového dezertu mne ve swapu potěšila, protože jsem na ni četla na blozích několik nadšený ohlasů. Nevím, jestli to bylo velkým očekáváním nebo jsem malý milovník kokosu, ale nakonec mne tenhle dezert zklamal. Především tím, že je hodně řídký, ale ani chuť mi nepříšla jako nic extra.
4/10

Just fruit Švestka+lískový ořech

Koupeno - swap. Cena - ??? Balení - 30g
Ovocnoříšková směs v jedlém papíru. Přiměřeně měkká konzistence, dobře se jí, chutnala po ovoci i oříškách. Sympatická skladná svačinka do kabelky. Příležitostně se po ní někde poohlédnu a koupím jako rezervu (možná jen zkusím jinou příchuť, švestky nepatří úplně k mým favoritům).
7/10

Wahta - javorová voda

Koupeno - swap. Cena - ??? Balení - 250 ml.
Jde o čistou mízu z kanadských javorů bez přídaných látek, má mít spoustu pozitivních účinků. Chuť není nijak výrazná, ale vychlazená nebyla špatná. Ráda jsem ji vyzkoušela - pro mne to byla úplně neznámá věc, o které jsem nikdy neslyšela, ale kupovat si ji nebudu, tak moc mne zas nezaujala.
5/10

Puding matcha s příchutí ananasu

Koupeno - swap. Cena - ??? Balení - 40 g
Matcha čaji se přisuzuje spousta úžasný účinků - pomáhá prý při hubnutí, spaluje tuky, dodává energii a navíc skvěle chutná... Nevím, jak je to s ostatními deklarovanými pozitivy, ale tu skvělou chuť bych rozporovala. Mně nechutná ani trochu. Byla jsem proto k pudingu s přídavkem matcha jednak skeptická a na druhou stranu na něj trochu zvědavá. Nakonec puding chutnal líp než jsem předpokládala - převážila ananasová příchuť a po matcha čaji měl hlavně barvu. Jeho plusem pro někoho může být to, že je bezlepkový (základem je kukuřičný škrob). Kupovat si ho ale asi nebudu (pudingy preferuji čokoládové nebo vanilkové, navíc mi ostatně smysl trendu nacpat matcha prášek do kde čeho tak nějak uniká).
6/10

Strouhaný křen Efko

Koupeno - Brandnooz box. Cena - 39,90 (doporučená) Balení - 165 g
Ostrý strouhaný křen ve skleničce. Chutnal skutečně téměř jako čerstvě nastouhaný. Určitě koupím znovu - jako rezerva, když zrovna křen není doma, se určitě hodí.
10/10

Oříšky chufa neboli zemní mandle

Koupeno - swap. Cena - ???. Balení - ??? (dostala jsem odsypaný vzorek)
Na zemní mandle neboli oříšky chufa či tygří ořechy (což jsou plody šáchoru jedlého) jsem byla opravdu zvědavá - byla to pro mne úplně nová potravina (když jsem je dostala, musela jsem si na netu najít, oč jde). Ale ochutnání pro mne bylo zklamáním - měly pro mne divnou, nepříjemnou chuť, takovou zvláštně "žužlavou" konzistenci... No prostě nechutnaly - nedojedla jsem ani celý ten malý vzorek, který jsem ve swapu dostala.
0/10

Dark chocolate&ginger florentines

Koupeno - Mark&Spencer Cena - ??? (dárek) Balení - 150 g
Tuhle dobrotu jsem dostala od kolegyně k narozeninám (kde ji koupila, jsem snadno odhalila podle značky). A opravdu se mi trefila do chutí. Placičky z kousků oříšků, rozinek, zázvoru a mandlích s polevou z hořké čokolády mi hrozně chutnaly. A ještě si můžu namlouvat, že je to docela zdravý mlsek. Navíc jsou dost vydatné, takže k odpolednímu čaji mi stačil jeden kousek... Až budu mít cestu do M&S tak se dám nepochybně zlákat....
10/10

Tak co - zaujalo vás v mém červnovém souhrnu něco? Inspirovala jsem vás třeba k tomu, že něco vyzkoušíte? Nebo už s něčím máte zkušenost? Stejnou? Opačnou?

Žádné komentáře:

Okomentovat