úterý 12. července 2016

Týden na chalupě - skoro bez slov

Státní svátky letos umožnily získat za tři dny dovolené devět dní souvislého volna. Neodolala jsem, využila příležitosti a začátek července strávila na chalupě. Počasí bylo tak akorát, takže to byl docela hezký a pohodový týden. Přečetla jsem horu detektivek, něco málo udělala kolem chalupy a vyrazila na pár procházek do okolí...

Mám ráda procházky letní krajinou a pohledy na mraky na obloze...


Trochu kytek ze zahrádky a náš netřeskový "E.T."

Osazení starých koryt kytičkami se nám letos povedlo
(afrikány ve třetím korytě, co vypadají, že nikdy nepokvetou, jsem radši nefotila)

Ze záhonků potřetí...

Trochu zvířeny - aneb "žába na prameni" (tedy u uzávěru vody) a vážka na schodech
(zmije a rejsek zdrhli dřív, než jsem našla foťák)

Urodilo se... Višně, ze kterých je džem, jsem před zpracováním zapomněla vyfotit.
A bez mučení přiznávám, že skleničky s džemem před uskladněním ve sklepě nijak nezkrášluji.
Pokud jde o třešně, tak ty jsem rozdávala po sousedech a ještě mám tu bedničku skoro plnou v lednici.

Z kuchyně.... - něco ke grilování, první cukety (do konce týdne byly ještě další čtyři),
voda s citronem a mátou pro horké dny a oregáno (před sušením a po něm...)

Borůvky.... (ještě z nich byl koláč)

Tak ať je celé vaše léto plné slunička a hlavně pohody jako ten můj první červencový týden....

Žádné komentáře:

Okomentovat