neděle 3. července 2016

Brandnooz box - červen

Červnový zelený box s překvapením dorazil tentokrát těsně před koncem června. Díky tomu, že mi ho přebrala hodná sousedka, jsem ho stihla rozbalit a vyfotit ještě před odjezdem na chalupu, kde teď píšu tento článek. Ovšem ukázalo se, že focení nebylo tak úplně dokonale - dva produkty jsem vyfotit zapomněla, takže jsem si v tomto příapdě musela vypomoci fotografií staženou z netu. Jinak bych musela s článkem počkat týden, protože jako naschvál jsem zapomněla vyfotit dva produkty z těch, které jsem si sebou na ochutnávání na chalupu nevzala.
Červnový box byl docela těžký a měl název "Hola, léto, vítej!". Proč byl těžký a jestli jeho obsah tomu názvu odpovídal, už můžete posoudit z následujících řádků...



Sušené droždí Noli (7 g - doporučená cena 5 Kč)
Sušené droždí nepoužívám (no na rovinu řekněme rovnou, že nedělám kynuté těsto, takže nemám nač Mrkající), ale vzhledem k následujícímu produktu to pro mne asi bude výzva, aby se s kynutým těstem pokusila zkamarádit ... Resumé - proč ne, aspoň vyzkouším něco nového

Hladká mouka na kynuté těsto Babiččina volba (1 kg - doporučená cena 23.90)
Nejtěžší kousek z boxu. Spolu se sušeným droždím dvojka, která mne snad přiměje k tomu, abych se pokusila o kynuté těsto. Možná vyzkouším nějaké bagetky nebo rohíky, které jsem obdivovala na několika blozích. Jen cena mi přijde trošku vysoká - normální mouku kupuju tak o desetikorunu levněji. Že by to by až takový rozdíl??

Chupa Chups Big Babol Fun Berries (28 g - doporučená cena 10,90)
Žvýkačky, co umí dělat velké bubliny... Tak na to už jsem asi trochu "odrostlá", nicméně nějakého majitele jim nepochybně najdu

Strongbow Dark Fruit (0,4 l - doporučená cena 19.90)
Další cider (jeden byl v květnovém boxu) mne rozhodně nezarmoutil. Sice mám asi nejvíc ráda klasickou neochucenou verzi, ale nebráním se vyzkoušení další příchutě. Teď v létě rozhodně přijde k chuti.

Ahmad Tea Cold Brew (3 druhy po 2 sáčccích, doporučená cena krabičky s 20 ks - 79 Kč)
Jde o čerstvou novinku z produkce značky Ahmad - čaje určené k zalití sludenou vodou. Vyrábí se ve třech variantách - klasický černý, s příchutí citronu a limetky a s příchutí broskve a maracuji. Já jsem jako správná čajová sběratelka tyhle čaje vypátrala v obchodech a vyzkoušela dřív, než dorazil box. Opravdu i po zalití studenou vodou vznikne slušný čaj (a pokud nemáte chuť na studený, lze sáček samozřejmě zalít i normálně horkou vodou). Teď jsem vyzkoušela i jeden z receptů na letáku - přidat do citronovo-limetkové verce čaje ještě plátky pomeranče - není to špatné, jen příště narozdíl od návodu použiju obyčejnou vodu. Bublinky mi s čajem prostě neladí.
Jako součást boxu mají ale vzorky čaje jednoznačné plus.

Hořčice Dijon Premium Boneco (135 g - doporučená cena 28,90)
Hořčice dijonského typu mi v boxu udělala radost. Tento typ horčice se vyznačuje ostřejší štiplavou chutí. Já sice ostrým chutím úplně moc nehodluji, ale protože už jsme tuto horčici stihli vyzkoušet, tak můžu říci, že mi i přesto chutná.

Sirup Jupí Melounové mojito (0,7 l - doporučená cena 56,90)
Další kousek v boxu, za který určitě dávám palec nahoru. Letní příchuť kombinující meloun, limetku a mátu je chuťově zajímavá. Já sice vodu se sirupem moc nepiju, ale kvůli této příchuti bych snad udělala výjimku (pokud si ho tedy neodnese syn, ke kterému obvykle sirupy přesunuji). Cena tedy není úplně nejnižší, ale sirup je fakt dobrý

Slané tyčinky Ves (150 g - doporučená cena 19,90)
Slané tyčinky v boxu nepřekvapí, neoslní, ale taky asi nikoho moc nezklamou, protože využití na nějaké party nebo večerním posezení u vína najdou. Prý jsou tentokrát v retro obalu z devadesátých let... (přiznám se, že jsem nezaznamenala, že by se tyto tyčinky dělali v nějakém jiném),

Haribo Fizz Miami (85 g - doporučená cena 19,90)
Kyselé želé proužky s příchutí ovoce. V boxu nebyla plná balení, ale dva sáčky po 30 g, což mi docela vyhovuje (mlsání stačí po malých dávkách). Kyselé želé mám docela ráda, tak až mne bude honit mlsná, určitě přijdou k chuti.

Fidorka Mléčná s kávovou příchutí (30 g - doporučená cena 10,90)
Fidorky miluju - ale jen ty hořké, takže jsem tušila, že tahle mne asi neosloví. A skuteně - na mne je hodně, ale fakt hodně sladká a kávová příchuť mi taky moc neříká. Ale jsem ráda, že jsem ji mohla vyzkoušet a myslím, že si své "zákazníky" najde...

Zlatý klas Dr. Oetker (40 g - doporučená cena 9 Kč)
Tento přípravek, který je určen zejména pro přípravu vanilkových nápní a krémů do moučníků, jsem znala zatím jen z receptů. Nad tím, že ho budu moci vyzkoušet, zajásal zejména manžel, který krémové moučníky miluje - hned se začal těšit,co že mu dobrého upeču...

Bittersweet Original Bitter Cola (0,33 l - doporučená cena 25 Kč)
"Slastně hořká osvěžující chuť ..." tak byl tento výrobek uveden v letáku, který doplňoval Brandnooz box. Jde o nealkoholický nápoj s obsahem chmele, který neobsahuje kofein ani alkohol a je doslazován přírodním sladidlem stévie. Výrobce si od výrobku slibuje, že bude jakousi tuzemskou náhradou coly. Za mne je tedy tenhle výrobek jednoznačně šlápnutí vedle - nápoj podle mne nemá s colou společného vůbec nic a jeho chuť je na mne příliš hořká, vyloženě nepříjemná. Pro mne asi propadák boxu, byť nelituji, že jsem měla možnost tento nápoj vyzkoušet. Docela by mne zajímalo, jestli na trhu uspěje a udrží se...

BeBe Dobré ráno NaMěkko s kousky čokolády (50 g - doporučená cena 10,90)
V dubnovém Brandnooz boxu byla tahle sušenka v ovocné variantě. Úplně nadšená jsem z ní nebyla, ale propadák to nebyl taky. Variantu s kousky čokolády tedy ochutnám docela ráda.

Jako obvykle byl v boxu i leták s popisem produktů a tentokrát 3 recepty na využití obsažených produktů (k vyzkoušení mne lákají kremeše a langoše pečené v troubě).
Celková hodnota obsažených produktů v doporučených cenách byla plus - mínus 270 Kč, což je míň (i když ne o moc), než bych očekávala. Výběr obsažených věcí hodnotím jako dobrý, byť mi něco nechutnalo, tak jsem to ráda vyzkoušela. Na první dojem tam pro mne nebyl žádný vyložený propadák (na ten se Bittersweet kvalifikoval až po ochutnání), nejmíň mne zaujaly slané tyčinky. Nejzajímavější mi přišel sirup Jupí, těsím se na cider a potěšila hořčice. A jako obvykle se s některými výrobky z boxu ještě setkáte v některém z článků "Co jsem taky ochutnala..." - v rekapitulaci za měsíc, kdy na konzumaci toho kterého výrobku opravdu došlo.
Příští měsíc mne čekají nejspíš boxy dva - pravidelný červencový s jídlem a letní edice Glanc boxu, ve které by měly být novinky z drogérie a kosmetiky. Takže moje zvědavé já, co rádo rozbaluje krabice s neznámým obsahem, se má na co těšit.
A co vy - zaujal vás nějaký výrobek v červnovém boxu? Nebo už máte s nějakým zkušenost?


Žádné komentáře:

Okomentovat