pondělí 1. února 2016

Giveaway aneb vyhlášení soutěže

Na začátku ledna jsem vyhlásila malou soutěž o pár drobností. Zúčastnit se mohl každý, kdo do komentářů napsal , jak se na můj blog poprvé dostal a jestli ho čtepravidelně nebo jestli tahle vaše návštěva je naprosto náhodná. Pak ještě bylo třeba připojit nějaký kontakt.
Velkou odezvu soutěž neměla (asi taštička a pár čajů a kosmetických vzorků nebyla dost atraktivní výhra) - pod článkem se objevily jen čtyři reakce. A z nich jsem ještě jednu vyřadila, protože obsahovala jen žádost o lajk k nějakým fotkám. Takže losování proběhlo z trojice zbývajících přispěvatelek. Vzhledem k počtu jsem způsob losování vyřešila jednoduše- napsala jsem jména na lístečky, které jsem složila, zamíchala, jeden vyáhla a rozbalila.
A výherkyní kočičí taštičky a jejího obsahu se stává ...


Wendy/idliketokissyou

Gratuluji a s výherkyní se spojím, abychom se dohodly na způsobu předání výhry

Žádné komentáře:

Okomentovat