pondělí 2. května 2016

Brandnooz box - duben

Mám ráda překvapení. To je důvod, proč swapuji (viz tady). A nakonec to byl i důvod, proč jsem se díky omylem objednanému jídelnímu Brandnooz boxu (viz zde) nechala zlákat na další box (Jednak nakonec ten první, omylem objednaný box nebyl nejhorší (vlastně nakonec se všechno využije, byť už si to znovu nekoupím) a jednak chci další tajemnou krabičku, kterou budu rozbalovat a těšit se, co je uvnitř. Využila jsem nabídku na zvýhodněné půlroční předplatné pro blogerky, které je spojené s tím, že následně budu produkty na blogu recenzovat.
Dubnový Brandnooz box dorazil v době, kdy jsem byla na dovolené, takže jsem ho rozbalovala s malým zpožděním. Ale už je vybaleno, vyfoceno, dokonce i v jednom případě i ochutnáno, takže se pojďme podívat, co v dubnovém boxu bylo




Korunní Vitami sirup (0,75 l - doporučená cena 49,90)
Sirup s podílem ovocné složky (10%) a vitamíny. V boxech byly tři různé příchutě, na mne vyšla kombinace pomeranč a mango. Já sama sice piju samotnou vodu nebo minerálky bez příchutě, ale vyzkoušela jsem a chuťově je velmi dobrý, převažuje příchuť manga. Dokonce jsem váhala, jestli si ho nenechám, ale nakonec jsem odolala a sirup udělá radost synovi. Cena je sice trochu vyšší, ale řekla bych, že zhruba odpovídá obdobným sirupům s obsahem ovocné složky.

Alpro Coconut cuisine (250 ml - doporučená cena 49,90)
Kokosová alternativa ke smetaně mi v boxu udělala radost. Už jsem po ní pokukovala ve zdravé výživě, takže teď budu mít příležitost ji vyzkoušet. Bližší recenze se tedy ještě určitě objeví, možná i recept, do kterého ji využiji. Ani tady cení cena nejnižší, uvidím, zda mne výrobek zaujme natolik, abych byla ochotna ji respektovat.

Vest Minirybky (90 g - doporučená cena 16,90)
Slané krekry ve tvaru rybiček jsem si do boxu vybrala navíc v rámci věrnostního programu. Myslím, že nezklamou.

Chio Chips Absolutely Barbecue (65 g - doporučená cena 23,90)
Pikantní chipsy nejsou nic pro mne - nemám pálivé příchutě moc ráda. Navíc se chipsům snažím vyhýbat (mnoho kJ pro nic). Ale syn si chipsy občas dá a pikantní mu nevadí, takže jsem je předala jemu.

BeBe Dobré ráno Na měkko (50 g - doporučená cena 10,90)
Nová varianta oblíběných Bebe s brusinakmi a ovocem (hm - podle mne je brusinka taky ovoce...). Klasická BeBečka si občas dám, takže proč nevyzkoušet i tuto variantu.

Vitana Jedlá želatina na sladké i slané (18 g - doporučená cena 16,90)
Se želatinou nemám zatím moc zkušeností, takže alespoň budu mít díky boxu implus něco želatinového vyzkoušet. Vzhledem k tomu, že tato želatina je bezbarvá a bez chuti, tak se mohu rozmyslet, jestli to bude aspik nebo nějaký sladký dezert. Podrobnější recenzi, případně recept pak přidám.

Vitana Staročeské sypání (35 g - doporučená cena 8,90)
Třtinový cukr se skořicí a badyánem (+ citronové aroma). Přiznám se, že netuším, v čem je ta "staročeskost" a sama bych si tento produkt nekoupila (smíchat cukr a skořici si umím sama). Nicméně až budeme někdy dělat lívanečky, tak ho využiju.

Kotányi Dip (13 g - doporučená cena 17,90)
V nabídce byly tři varianty - barbecue, česnekový a rajčatový. Na mne vyšel ten rajčatový. A musím říci, že tohle mi přijde jako úplně zbytečný produkt - ve složení je rajčatový prášek,sůl, cukr , cibule, chilli a pepř. Kupovat tyhle ingredience skoro za dvacku mi přijde naprosto nesmyslné (místo rajčatového prášku přidám o trochu víc kečupu, no a sůl, pepř atd. je vůbec haléřová záležitost). Dipy jsem si vždycky míchala doma sama ze základních surovin, takovéto směsi jsem nikdy nekupovala a nehodlám s tím ani začít. Pro mne rozhodně propadák boxu.

Dr. Oetker Ovesná kaše brusinka (56 g - doporučená cena 14,90)
Instatní ovesné kaše používám občas v práci jako nouzovou svačinu či malý oběd. Kupuji si většinou jinou značku i příchuť, ale klidně vyzkouším i něco nového (navíc brusinky mám ráda). Tento výrobek mne tedy v boxu docela potěšil.

Pedro OVo pecky (80 g - doporučená cena 14,90)
Bonbóny si sice skoro vůbec nekupuji, ale proč si jednou nezamlsat? A tenhle tip bonbónů jsem kdysi mívala docela ráda. Takže mne v boxu rozhodně nezarmoutily.


Nescafé 3 in 1 Coconut cream (160g - doporučená cena 54,90)
I tady byly v nabídce dvě varianty (kromě kokosové, kterou jsem dostala já, ještě oříšková). Bohužel jsem totální nekafař, takže tenhle produkt nevyužiju. A vlastně ani nevím, komu ho věnuji, protože instantní kafe, navíc slazené v mém okolí nepije snad nikdo. Škoda, že v boxu nebyl jen jeden nebo dva sáčky - na vyzkoušení by to stačilo a mohl tam pak být klidně ještě nějaký další produkt.

Krušovice Desítka (0,4 l - doporučená cena 13,90)
Krušovické desetistupňové pivo v limitované edici plechovek k Mistrovství světa v hokeji 2016. Já plechovkové pivo nemusím, manžel nerad Krušovice, takže pivo stejně jako chipsy a sirup potovalo k synovi. V boxu nenadchlo, ale ani nevadilo.

Kromě uvedených produktů bylo v boxu ještě březnové číslo časopisu Dieta(to mne potěšilo - kdysi jsem si ho kupovala, tak se k němu zas ráda vrátím) a leták s popisem produktů (a dvěma recepty).
Celkově hodnotím box jako průměrný - především vzhledem k celkové hodnotě obsažených výrobků - bez Minirybiček (ty jsem měla navíc z věrnostního programu) a časopisu (staré číslo beru spíš jako doplněk než jako regulérní součást boxu) byla hodnota produktů (resp. jejich doporučená cena) jen 277 Kč (takže kdybych box neměla za zvýhodněnou předplatitelskou cenu, asi bych byla docela zklamaná). Nejvíc mne potěšila kokosová smetana a Korunní sirup, za zbytečnost považuji Kotányi dip a nevyužiju Nescafe. Stejně jako minule kladně hodnotím kvalitní zabalení.
Hodnocení výrobků, které vyzkouším přímo já, příp recepty s nimi, si budete ještě moci i tentokrát přečíst v některých z dalších článků.
A já se budu těšit, jaké překvapení mi v zelené krabici přijde příště Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat