neděle 1. května 2016

Co jsem taky ochutnala... 4

Tak jsem tu s novinkami, které v průběhu dubna prošly mou kuchyní. Netvrdím, že jsou to absolutní novinky; jsou to věci, které jsem já vyzkoušela poprvé (a nezapomněla je vyfotit). Dubnový seznam je možná o něco rozsáhlejší díky Brandnooz boxu, který jsem si objednala poprvé (a tak trochu omylem) a ve kterém byly některé věci, které jsem neznala.
Ale dost řečí a pojďme k jednotlivým kouskům



Steak omáčka med a hořčice (Vitana)

Koupeno - Albert. Cena 44,90. Balení - 250 ml
Obsahuje 46% horčice, 7% medu, zbytek je voda, konzervanty, zahušťovadlo a koření. Takže překvapivě chutná jako hořčice s medem. Nemůžu říci, že mi mi nechutnala, ale... Asi příště zkusím smíchat hořčici s medem sama, protože skoro 50 Kč mi přijde skara hodně a nakonec - bez těch konzervantů a zahušťovadel se ráda obejdu.
Hodncoení 5/10

Royal šunka krůtí (Dulano)

Koupeno - Lidl. Cena - 39,90. Balení - 125g
Dulano je jedna z privátních značek Lidlu, konkrétně tahle šunka se podle údajů na obale vyrábí v SRN. Obsahuje 96% krůtích prsou, je tence krájená, chuťově hodně dobrá (možná by mohla být o něco míň slaná). Určitě jsem ji (vzdor poněkud vyšší ceně) neměla naposledy.
Hodnocení 8/10

CeReal (Balconi)

Koupeno - Brandnooz box. Cena - 5,90 (doporučená). Balení - 28 g
Já si na kupované piškotové řezy nepotrpím, takže původně jsem myslela, že ho věnuji manželovi, ale pak jsem jím vzala zavděk, když jsem potřebovala nějakou malou svačinu na poradu. Řez je nadýchaný, má docela příjemnou příchuť s kávovým nádechem, ale na mne je hrozně sladký (ostatně ve složení je na prním místě cukr). Má jít o celozrnnou variantu řezu, ale že by obsahoval cereálie jsem si tedy fakt nevšimla.
Hodnocení - 3/10

Fruity 45% (Chocoland)

Koupeno - Brandnooz box. Cena - 11,90 (doporučená). Balení - 25 g
Jde o sušenku s ovocnou náplní - trochu připomíná linecké s marmeládou. Chuťově nebyla špatná, ovocné náplně je tam poměrně dost, jen ze začátku mi přišlo, že má trochu umělou příchuť (ale po 12 km výletě to chutná skoro všechno). Nicméně za tu cenu ji kupovat rozhodně nebudu nebudu.
Hodnocení 4/10

Pomazánka s olivami (Toppo)

Koupeno - Lidl. Cena - 16,90 (akce). Balení - 135g
Tato pomazánka také patří mezi výrobky dělané pro Lidl (tentokrát v tuzemsku - výrobce je firma Deliman Hodonín). Já hotové pomazánky moc nekupuju, ale zaujalo mne to, že je s olivami, tak jsem po ní sáhla, že ji vyzkouším. Složením (smetana, tvaroh, tmavé olivy, řepkový olej konzervanty, zahušťovadla) odpovídá tomu, že je to hotová pomazánka s nějakou trvanlivostí, chuťově je zajímavá - skutečně chuntá po olivách (a trochu nakysle, protože obsahuje i okurky). Jen by mohla by být hustší. Jako změna byla zajímavá, ale pravidelně ji kupovat nebudu.
Hodnocení - 5/10

Hořká čokoláda se sekanými kakaovými boby, malinami a višněmi (DeLuxe)

Koupeno - Lidl. Cena - ??? (dárek). Balení - 100 g
Tentokrát jsem v Lidlu nelovila já, čokoládu jsem dostala k Vánocům jako dárek, ale původ je díky značce jasný. Obsahuje 70% kakaa a kombiance hořké čokolády, malin (byly citít nejvíc), višní a kakaových bobů je skvělá. Dostala jsem se k ní až teď, ale po rozbalení byla pryč velmi rychle.
Hodnocení - 9/10

Top topic citron (Kofola)

Koupeno - Brandnooz box. Cena - 17,90 (doporučená). Balení - 0,5 l
Já slazené limonády v podstatě vůbec nepiju, takže jsem opravdu jen ochutnala (když už jsem ji v tom Brandnooz boxu měla). Pro mne je to prostě sladká limonáda - neurazí, ale nenadchne. Kupovat ji nebudu ... Ale synovi, který dopil zbytek, chutnala - prý dobře kombinuje sladkost s kyselou chutí citronu.
Hodnocení - 3/10

Metropolitan bisquits (Mark&Spencer)

Koupeno - Mark&Spencer. Cena - ??? (dárek). Balení - 150 g
Sušenky s mléčnou čokoládou jsem dostala od kamarádky (ale i tady je původ jasný). Nejsou špatné, mají hezké balení ale na mne hodně sladké. Občas si dám jednu, kdy potřebuju rychle doplnit cukr. Sama bych si je znovu nekoupila.
Hodnoceni - 4/10

Červená řepa převařená krájená (Efko)

Koupeno - Brandnooz box. Cena - 29,90 (doporučená). Balení - 500 g
Červenou řepu mám moc ráda, ovšem podstatně méně mám v oblibě její vaření a hlavně loupání. Takže tehle polotovar, který jsem objevila díky Brandnooz boxu, považuji za prima věc. Řepa je uvařená tak akorát (není blátivá), jen plátky by mohyl být stejnoměrnější. Použila jsem ji dvakrát na salát s rukolou a koízím sýrem, zbytek jsem dojedla jen tak, v obou případech chutnalo. Určitě si ji občas koupím.
Hodnocení - 9/10

Delicious cookies (Tivoli)

Koupeno -Billa Cena - 39,90 (akce). Balení - 150 g
Tyhle dánské sušenky mne zaujaly krásnou plechovkou, kvůli které jsem je vlastně koupila. Racionálně jsem si to ovšem zdůvodnila jednak slevou (byla asi 40%) a jednak tím, že se sušenky hodí na chalupu, kde nám načnuté oplatky vlhnou a sušenky typu cookies jsou dobé řešení. Vzala jsem postupně dva druhy - s kousky hořké čokolády a pomeranče a s kousky mléčné čokolády, karamelu a hrušek. Kdybych se měla rozhodnout pro jedny, vyhrály by asi ty pomerančové, ale chutnaly mi oboje. Jsou v nich cítit kousky deklarovaného ovoce i čokolády, nepřišly mi přeslazené.
Hodnocení - 7/10

Živáňská omáčka tradiční (Kand)

Koupeno - Brandnooz box. Cena - 32 Kč (doporučená). Balení - 380 g
Použila jsem ji jako samostatnou omáčku na špagety (bez přidání masa ap.) - v takovém případě je to porce tak akorát pro dva lidi. V chuti převažuje rajský protlak, ve kterém člověk občas narazí na kousek okurky, papriky nebo rajčete; je lehce pikantní. Nějak mimořádně mne neazujala - ani v dobrém, ani ve špatném.
Hodnocení - 5/10

Žádné komentáře:

Okomentovat