neděle 15. května 2016

Zdravé snídaně

Další s řady jídelních swapů ... Prostě když na Swaplace na nějaký jídelní swap narazím, tak málokdy odolám. Takže jsem neodolala ani swapu Zdravá snídaně, který vyhlásila Niki a jako zadání napsala "Chtěla bych si jen s někým poslat swapík, kde bych ráda našla jídlo, co bych mohla ráno posnídat. A jelikož preferuji zdravý životní styl, tak bych chtěla abych tam našla věci zdravější. Preferuji menší balíčky". Celková cena swapu měla být 300 Kč.




Niki mi napsala, že je vegetarián, nemá ráda sušené ovoce (a to ani v tyčinkách a musli směsích) a instatní kaše, naopak má ráda oříšky a čokoládu, takže jsem své nápady, co dát do balíčku, korigovala s těmito preferencemi a neoblíbenci.
A tady je to, co jsem do swapu nakonec vybrala
Hořká čokoláda Carla se 70% obsahem kakaa - k tomu není co dodat - čokolády není nikdy dost...
Knackebrot Racio multigrain - mám tyhle kulaté nejraději (já tedy skoro víc preferuji česnekový, ale nechtěla jsem riskovat, že třeba Niki česnek nerada)
Zeleninová pomazánka Altatura Toskana - stálice mých jídelních swapů, většinou s ní mívám úspěch, tak snad bude chutnat i tentokrát
Nescafe 3 v 1 coconut - instatní káva s příchutí kokosu - já ji dostala v Brandnooz boxu, měla by to být novinka, tak jsemjeden sáček přidala do balíčku na ochutnání
Horká čokoláda La Fiesta - stejně jako to instantní kafe asi nepatří tak úplně pod kritérium "zdravá", ale přidala jsem ji spíš pro zpestření.
Chia semínka - ty mají naopak charakter "super potraviny" a určitě se hodí do ranních musli nebo kaší
Slunečnicová seminka - taky buď do musli nebo do kaše. Nebo jen na zobání. Alespoň u mne využítí najdou vždy.
Sojové mléko Provamel - malé balení s brčkem, takže ho jde využít jak do kaše, tak třeba na rychlo svačinku.
Musli srdíčka Semix čokoládová - srdíčka jsou takové prima malé zobání a pro Niki jsem vybrala ta, co neobsahují sušené ovoce.
Tyčinka Wellmix sport z Rossmanna s příchutí tvaroh a citron - patří k mým oblíbeným, protože má takovou svěží nakyslou chuť (recenze tady)
Čaje - výběr různých druhů a značek z mých čajových zásob.
Všechny věci jsem zabalila (některé společně do tematických balíčků - třeba čaje nebo semínka), opatřila cedulkami s náznakem obsahu a doplnila dopisem s podrobnostmi, proč jsem co vybrala. Do krabice jsem jako "vycpávku" a ochranu proti poškození přidala pár časopisů (přijde mi to lepší než zmačkané noviny). Jen jsem jednotlivě zabalené balíčky zapomněla vyfotit, takže fotku jsem si vypůjčila od Niki z hodnoceni na Swaplace.


A co jsem po rozbalení balíčku od Niki našla já?
Kukuřičné křupky s karobem a kokosem - sice nejsem moc křupková, ale v práci je asi bez problémů sezobu (a jak to znám, vypomohou i kolegové).
Americké brusinky s ananasovým koncentrátem - brusinky jsou moji oblíbenci, ale kombinaci s ananasovým koncentrátem neznám, takže jsem zvědavá. Každopádně palec nahoru.
Kokosový dezert Alpro - ten potěšil hodně. Četla jsem na něj chválu na blozích a chtěla jsem ho proto vyzkoušet. Jen jsem se ještě nedostala ke koupi, takže to Niki vyřešila za mne.
Sušené kaki - kaki mám moc ráda, ale sušené jsem ho ještě neměla - tudíž ráda vyzkouším.
Kukuřično-pohanková kaše z Coutry life - neznám, takže budu taky zkoušet.
Bio jablečno brusinkové sušenky - taky z Country life. Rovněž neznámá, kterou ráda vyzkouším. Brusinkové mi budou nejspíš chutnat...
Čaj matcha - ten už jsem vyzkoušela kdysi dávno díky Zajícům v krabici a nechutnal mi (ovšem na blogu to nemám, takže to Niki nemohla tušit). Niki mi poradila kombinaci, která chutná jí, tak mu dám ještě šanci podle jejího receptu.
K balíčku byl připojen stručný dopis.


S Niki byla bezproblémová komunikace (i když realizace se nám trochu protáhla, ale za to nejvíc mohla moje dovolená) a potěšilo mne i to, že na mů mailový povzdech, že matchu moc nemusím, hned reagovala receptem, jak ji zkusit trochu jinak. A hlavě Niki se povedlo vybrat do swapu převážně věci, které jsem neznala, ale u kterých předpokládám, že mi budou chutnat. Jen bych možná uvítala jednotlivé balení, protože pak si člověk víc užije překvapení z jednotlivých věcí, ale to není zásadní problém (ostatně i já už jsem pár swapů, kde byly věci jen sekládané v krabičce, poslala). Takže s tímhle swapem jsem opravdu byla spokojená.
Hodnocení 9/10















Žádné komentáře:

Okomentovat