středa 4. května 2016

Brandnooz for men

V průběhu jednoho týdne mi dorazila druhá tajemná zelená krabice. Tentokrát to byla mimořádná limitovaná edice - Brandnooz for men, která měla obsahovat "produkty pro každého muže" a její název zněl Krabička poslední záchrany. Já jsem si ji objednala ze zvědavosti (jak jinak), co tam pro muže namíchají. A díky tomu tu máte v krátké době další brandnoozáckou recenzi. A rovnou se omlouvám za kvalitu fotek - dorazila jsem domů až večer a focení v umělém světle mi nejde.





Fernet Stock, Fernet Stock Hruška (2x 0,2 l, doporučená cena - 2x 79 Kč)
U nás sice nemá Fernet nikdo v oblibě, ale máme kamarády, kteří si ho občas dají, takže ho využijeme, až přijdou na návštěvu (a třeba ten hruškový ochutnají poprvé - aspoň já jsem ho zatím nikde nezaregistrovala).

Oriflame Balzám po holení North for Men Original (50 ml, doporučená cena - 159 Kč)
Mám doma vousatce, takže ten to nepoužije, ale synovi se bude hodit. Nicméně se přiznám, že cena mi přijde dost vysoká. Uvidím, jestli si ho za ty peníze bude syn aspoň chválit.

Strouhaný křen Efko (165 g, doporučená cena - 39,90)
Tak tento výrobek potěšil i mne. Křen mám ráda, takže ledničková rezerva, když nemám po ruce čerstvý, se hodí - ať už k masu nebo do pomazánky.

Omáčka pro pravý chlapy Spak (250 ml, doporučená cena - 39,90)
Ostrou pikantní omáčku s tabasco papričkami pánská část rodiny určitě na nějaké grilované maso uvítá (já si ji asi nechám ujít, na pálivé věci si moc nepotrpím). Jen ten název by nemusel být tak rádoby silácky vtipný (proč se omáčka nemůže jmenovat prostě "omáčka s tabascem"?).

Krušovice Desítka (0,4 l, doporučená cena - 13,90)
Krušovické desetistupňové pivo v limitované edici plechovek k Mistrovství světa v hokeji 2016 bylo už v dubnovém boxu. I nenadchlo, ale ani nevadilo a také poputuje k synovi.

Chio Chips Absolutely Barbecue (65 g, doporučená cena - 23,90)
Také opakování z dubnového boxu, nenadchly, ale ani nevadily. Asi i tyto věnuji synovi.

Dove Men+care Sprchový gel Cool Fresh (250 ml, doporučená cena 72,90)
Sprchový gel má docela příjemnou pánskou vůni -alespoň na první očuchání voněl jak manželovi, tak mně. V boxu potěšil - sprcháčů má manžel docela spotřebu, takže se hodí.

Signal White Now Men (75 ml, doporučená cena 81,90)
Tato zubní pasta určená speciálně pro muže by měla mít bělící účinky (že by bílé zuby měly být jen výsadou mužů?). Cena kolem 80 Kč za 75 ml (v letáku je chybně uveden obsah 200 ml) mi přijde hodně vysoká. Chuť a bělící účinky ještě vyzkoušíme (protože já si budu pastou pro muže samozřejmě čistit zuby taky).

Dál v boxu byl ještě reklamní přívěsek na klíče Fernet (podle mne je tak na rezervní klíče, co visí doma na věšáku, protože se obávám, že mini dřevěná paletka se v kapse nebo v kabelce záhy rozláme), březnové číslo časopisu For men (asi prolistuju a uvidím, jestli mne v něm něco zaujme), katalog Oriflame (tady tedy nevím, jestli muži jsou pro katalog s kosmetickými výrobky úplně ta nejlepší cílovka Mrkající, ostatně neazujal ani mě), reklamní leták na křen a tradiční leták s popisem produktů.
Celkově mne tehle box docela potěšil - hodnota produktů byla (v doporučených cenách) kolem 600 Kč (nepočítala jsem časopis, ač měl taky uvedenou cenu 69 Kč - ať se na mne nikdo nezlobí, ale dva měsíce starý časopis už tuhle hodnotu prostě nemá) a všechny produkty využijeme - ať už manžel, syn nebo já. Jen škoda, že se opakovaly některé věci z dubnového boxu (pivo, chipsy) - přece jen je to hodně rychle za sebou. Ale celkově box hodnotím kladně.

Žádné komentáře:

Okomentovat