neděle 29. května 2016

Čajové překvapení po sedmé

Čajové swapy s překvapením se v mých swapových nabídkách objevují pravidelně, protože čaje kupuji rychleji, než je pijeme. A protože občas nakupuji i v zahraničí (nebo mi odtud čaje někdo přiveze), tak se v mých zásobách vyskytují i čaje ne úplně běžných značek. Takže dobrodruh, který se se mnou do čajového swapu pustí, má možnost vyzkoušet i něco, nač v našich obchodech nenarazí.
Princip sedmého čajového swapu byl stejný jako vždy - kolem 50 různých čajů zbavených přebalů plus něco k tomu. Na oplátku jsem tentokrát chtěla kondicionér a případně cokoliv z mého "wishlistu". Hodnota swapu byla nastavená jako vždy na 100 Kč.
Na swap se mi přihlásily dvě swaperky. Dlouho jsem váhala, kterou si do swapu vybrat, protože už jsem s oběma swapovala a byla jsem vždycky hodně spokojená. Nakonec jsem si vybrala Michelle - protože jsem s ní zatím swapovala jen jednou ...




Michelle mi napsala, že má ráda ovocné a zelené čaje. Při výběru jsem se tedy nažila respektovat její chuťové preference, ale samozřejmě jsem se nedržela jen jich - proto se ostatně wap jmenuje Čajové překvapení. Ovocných čajů tedy bylo nejvíc (včetně ovocných čajů, které jsem čerstvě nakoupila na dovolené při výletu do Polska), ale Michelle bude mít možnost ochutnat i zelené a černé čaje s rozmanitými příchutěmi (třeba perníkové koření nebo třešňový mufin) i nějaké bylinky. Některé čaje byly tuzemké, ale většina různě dovezených (Anglie, Polsko, Vietnam, Itálie, Rakousko...). No a jako vždy byly jednotlivé čaje vybalené z přebalu a přendané do igelitového uzavíratelného sáčku a doplněny údaji o značce a příchuti. Tentokrát jsem přidala i čajů v přebalech - zelených, od kterých už mám přebalů na výměnu dostatek.
Čaje jsem pak zabalila do 4 balíčků podle druhů (černé, zelené, ovocné a bylinky).
Jako překvapení ode mne Míchelle dostala CD houslisty Svěceného, svícínek s čajovou svíčkou, pár ubrousků s čajovým motivem a plněné sušenky s čokoládou (ty byly tak trochu "nad plán" - vyhrála jsem jich krabici v nějaké soutěži a mají hodně krátkou dobu spotřeby, tak se je snažím rozdat, kde to jde).



Od Michelle jsem dostala obálku nacpanou k prasknutí. Pošta s ní zacházela trochu macešsky, takže přišla natržená, ale Michelle měla vše dobře zabalené, takže věci, které mi vybrala, nedoznaly úhony. A co jsem tedy v obálce našla?
Kondicionér Balea s granátových jablkem a goji - Michelle splnila, co jsem si přála - vyzkoušený, oblíbený kondicionér
Minibalení kosmetiky Weleda (šampon, sprcháč a kondicionér) - s kosmetikou této značky nemám zatím zkušenosti, takže ráda vyzkouším. navíc minibalení se hodí třeba na cesty....
Chufa oříšky - to pro mne byla úplná neznámá, musela jsem si "vygooglit", co to vlastně je (takže teď už vím, že se jim taky říká zemní mandle a jde o hlízy šáhoru). Jsem zvědavá, jak budou chutnat, takže je nejspíš sezobu jen tak samotné nebo přidám do musli.
Vícezrnná kaše Semix - tu jsem taky ještě neměla. Určitě ráda ochutnám - nejspíš v práci, kde si dělám instant kaše nejčastěji.
Čajové svíčky ve tvaru kaktusu - ty mne rozesmály - jsou takové legrační, ještě jsem je nikdy neviděla. No a svíček není nikdy dost...
Čaj Lapacho - ten nevím, jestli užiju. Kdysi jsem lapacho zkoušela a nijak mne nenachlo. Ale dám mu ještě jednu šanci (a když neuspěje, najdu mu jiného "majitele")
Čokoládu Dolfin Nougat - čokoláda nikdy nezarmoutí. Nugát sice nepatří k mým favoritům, ale rozdělím se s manželem ;-) (ten ho naopak rád), navíc je to pro mne neznámá značka...
Vzorečky kosmetiky - krémy a mycí gel - to se hodí vždycky.
Tři čaje Numi - ty potěšily, protože firma obměnila přebaly, takže si rozšířím sbírku.


I druhý swap s Michelle se vydaříl na jedničku - aspoň tedy pokud jde o hodnocení z mé strany (můj balíček je ještě na cestě, takže uvidíme, co mu Michelle řekne). Michelle splnila mé přání, pokud jde o kondicionér, a potěšily mne i ostatné věci, které mi vybrala. Všechno bylo hezky zabalené s náznakovým popisem obsahu (mám ráda rozbalování jednotlivých balíčků a hádání, co v nich je). Prostě spokojenost.
Hodnoceni 10/10

Žádné komentáře:

Okomentovat