pondělí 30. května 2016

Syrovátkový nápoj Fitness Mango

Když mne při nákupu v supermarketu přepadne hlad, snažím se většinou sáhnout v regále po kefíru. To je věc, která se dá konzumovat hned za pokladnou, je zdravá a nemá mraky zbytečných kalorií. Naposledy, když jsem pro ten kefír zamířila, mi v chlaďáku padl do oka vedle stojící syrovátkový nápoj Fitness s příchutí manga. A protože mango mám ráda a navíc výrobek byl zrovna v akci, tak jsem si řekla, že pro tentokrát nekoupím kefír, ale vyzkouším něco jiného.




Základní údaje
Koupeno - hypermarket Albert (ale předpokládám, že ho budou mít i v jiných super- hyper-)
Cena - 16,90 (akce) - balení 450 g(430 ml)
Výrobce - Madeta
Složení - kyselá syrovátka, 13% mangové složky (mango, cukr, fruktózový sirup, sladidlo steviol-glykosidy, aroma), cukr, stabilizátor pektin
Nutriční hodnody ve 100 ml - 134 kJ, tuky- 0 g, sachraridy - 7,3 g, bílkoviny - 0,6 g
Výrobce propaguje výrobek takto: "Syrovátkový nápoj Fitness chutná jako džus, je bez umělých aromat, barviv nebo konzervantů. Díky snadno stravitelným bílkovinám, které obsahuje, dokáže člověka nasytit a potlačí tak pocit hladu na dlouhou dobu."
Potvrzuji, že nápoj vypadá a chutná jako džus - takové příjemné lehké pití. To, že je přislazován stévií, jsem zjistila jen z obalu - na chuti jsem to vůbec nezaznamenala. Má příjemně nízkou energetickou hodnotu a nulový obsah tuku, takže jako rychlá svačina, která zažene žízeň i hlad, nebude špatnou volbou. I když tedy deklarované potlačení pocitu hladu na dlouhou dobu bych brala dost s rezervou - necelý gram bílkovin na 100 ml asi nebude mít tak velký vliv. Oceňuji sympatické tetrapackové balení se šroubovacím uzávěrem, ze kterého se dá jakž takž pít, aniž by člověk potřeboval skleničku (takže i třeba na ulici), a dá se znovu zavřít, takže není nutné vypít celé množství najednou (ale jen tolik, aby zahnal hlad či chuť, a zbytek donést domů). Určitě jsem si ho nekoupila naposledy. Možná vyzkouším i jinou příchuť (dělá se ještě citrusový, brusinkový a bílý čaj s broskví).
Hodnocení 8/10



Žádné komentáře:

Okomentovat