pondělí 19. září 2016

Avon velvet soft moisture

Krém Avon velvet soft moisture

jsem dostala k testování jako odběratelka boxů Brandnooz. Přesněji řečeno dostala jsem dvě balení tohoto krému. O jedno jsem vyhlásila giweaway, no a samozřejmě druhé jsem začala používat. Dotazník od Brandnooz, ve kterém testující měli zhodnotit svou spojojenost s tímto krémem a popsat své dojmy z jeho používání, přišel podle mého názoru strašně brzy - asi po týdnu od obdržení krému. Což je podle mne na vyhodnocení dojmů a zkušeností hodně krátká doba. Takže já svou recenzi přidávám teď - zhruba po měsíci používání.



Krém Avon velvet soft moisture je hydratační zjemňujcí krém na obličej, ruce a tělo s obsahem výtažků z chia semínek, omega3 kyselinami a vitamíny a minerály. Neobsahuje parabeny a barviva, je alergologicky testován a měl by být vhodný i pro citlivou pleť. Tolik informační leták ke krému.
Musím se přiznat, že mne charakteristika krému jako krému na ruce, tělo a obličej moc nenadchla. Nejsem velký příznivec univerzálních věcí - ať už to jsou tablety do myčky 3 v 1, šampony s kondicionérem nebo kapesní nože, co mají ještě pilku, šroubovák, nůžky a bůhví co ještě. Mám pocit, že když je něco "na všechno", tak to nemůže být na nic pořádně. Takže v tomto směru jsem ke krému přistupovala trochu se skepsí.
To jak jsem byla spokojená nebo nespokojená vezmu postupně...




Balení - kelímek o obsahu 200 ml s nenápadným designem. Mám raději krémy v tubě, do které člověk nestrká pořád pracky prsty, ale vymáčkne si jen potřebné množství. Zvlášť u poměrně velkého balení, kde spotřebování nějakou chvíli trvá, by mi to přišlo praktičtější.
Cena - má být cca 179 Kč za balení 200 ml
Vůně - taková neutrální, taková glycerínová. Ze začátku se mi úplně nezdála, postupně jsem si zvykla.
Použítí jako krém na obličej - v tomto směru mi krém moc nevyhovoval. Přišel mi pro tento účel příliš hutný, těžký. Měla jsem pocit, že se přiliš nevstřebává a nechává mi na obličeji nepříjemný film. Časem jsme si trochu zvykla, ale stejně ho na obličej moc nepoužívám - jen občas na noc. Dílčí hodnocení 4/10
Použití jako tělový krém - tady mne krém naopak příjemně překvapil. Používám ho po sprchování a docela dobře se na ještě trochu vlhké pokožce roztírá i vstřebává a mám pocit přijemného zvláčnění pokožky. Dílčí hodnocení 8/10
Použití jako krém na ruce - ani s tímto použitím jsem nebyla úplně spokojená. Když jsem ho na ruce dala méně, tak moc nezvláčňoval, když jsem ho použila větší množství, tak ruce sice zvláčnil, ale zůstával mi na nich mastný pocit déle, než bych si přestavovala. Je to tak na použítí na noc, kdy už na nic nesahám. Dílčí hodnocení 6/10


Jako krém na tělo bych si tento krém klidně koupila znovu. Jen bych si představovala cenu tak maximálně dvoutřetinovou - 180 Kč se mi za tělový krém zdá už dost.. Na další dvě použití - ruce a obličej mi příliš, resp. vůbec nevyhovoval, takže k těmto účelům bych si ho nekoupila bez ohledu na cenu.
Celkové hodnocení 6/10


Žádné komentáře:

Okomentovat