středa 21. září 2016

Glanz box - září

Vypadá to, že Brandnooz najel se svými krabicemi na stejnou frekvenci jako já Mrkající - každý měsíc jídlo, kosmetika (a drogérie) jako čtvrtletník. Ale ať už je to s frekvencí balíčků, jak chce, tak každopádně v pátek dorazil (bohužel jen na poštu, odkud jsem si ho přinesla až dneska) další Glanz box. Tentokrát jeho motto znělo "Lesk a krása pro vás i vaši domácnost" (tedy doufám, že to nemysleli tak, že já se budu lesknout a domácnost bude krásná...Smějící se).
Glanz box měl tentorkát lehce inovovanou krabici - ze zelené změnila barvu na příjemnou fialovou. Byl docela těžký a voněl už při rozbalování. A co jsem našla uvnitř, to si můžete přečíst v tomto článku.



Tekutý prací gel Surf color tropical (1.4 l - doporučená cena 129,90)
Peru v podstatě výhradně v pracích gelech a nejvíc používám právě gely na barevné prádlo. Tuto značku ale vůbec neznám, takže budu mít příležitost vyzkoušet něco nového. Voní poměrně výrazně, trcohu sladce, ale předpokládám, že na prádle ta vůně bude jemnější (jestli ne, tak manžel moc nadšený nebude). Balení, které bylo v boxu (a díky kterému byl box těžký) by mělo vystačit na 20 praní. V boxu byly i 4 vzorky téhož gelu (abychom mohli gelu dělat reklamu tím, že je rozdáme známým)

Bref Power Activ Fragrance Boost (50 g - doporučená cena 54,90)
Za dlouhým názvem se skrývají voňavé kuličky do WC. Tuhle značku používám, levandulová vůně mi vyhovuje. Jak je to s inovovaným složením a delší výdrží, to se uvidí....

Pur Double Decruster (450 ml - doporučená cena 29,90)
Sice máme doma myčku (hm - v boxu by se příště šikly tablety nebo kapsle...), ale samozřejmě nějaké nádobí myju i ručně, takže prostředek na nádobí se neztratí. Měl by mít lepší složení usnadňující mytí - především připálenin. Nevím, jestli tuto inovaci úplně využiju (nádobí s připečeninami strkám do myčky), ale předpokládám, že mýt bude uspokojivě. A budu doufat, že moc nevysušuje ruce.

Signal White Now Glossy Chic (50 ml - doporučená cena 81,90)
Signal White now for men byl v boxu pro muže, měl příjemnou chuť a dlouho vydržel, takže jiná mutace této zubní pasty mne potěšila. Doufám, že bude stejně dobrá. Zubní pastu zrovna dopotřebovaváme, takže tahle přijde na řadu velmi brzo. Mínusem této pasty je ovšem cena - 80 Kč za tubu je fakt hodně.

Oriflame Eleo (50 ml - doporučená cena 179 Kč)
Olej na suché vlasy, který by měl obnovit jejich hydrataci, vyhladit je a posílit. S olejem na vlasy nemám vůbec žádnou zkušenost, nikdy jsem ho nepoužila. Tak uvidíme...

Mixa Hyalurgel Intensive Hydratation (50 ml - doporučená cena 249 Kč)
Krém na obličej mi zrovna dochází, značku Mixa jsem sice zatím nevyzkoušela, ale mám ji (asi díky recenzím na netu) zařazenou jako značku kvalitní. Navíc informace uvádí, že by se měl krém rychle vstřebávat, což je pro mne u krémů na obličejpoměrně důležité. Takže mi tento výrobek v boxu udělal radost a těším se, až krém vyzkouším.


Celkově hodnotím tento box jako velmi povedený, líbil se mi víc než box letní edice. Hodnota obsažených výrobků (podle doporučených cen) přesáhla 700 Kč a nebylo tam nic, co by mne zklamalo. Nejvíc jsem ocenila krém Mixa, ale i všechny ostatní výrobky u nás najdou využití. Tentokrát za Glanz box velké +

Žádné komentáře:

Okomentovat