pondělí 5. září 2016

Co jsem taky ochutnala... 8

Tak jako začátkem každého měsíce je tu opět rekapitulační článek o tom, co jsem v posledních dnech ochutnala. Tentokrát jsou tu nejen věci z Brandnooz boxů a swapů, ale i věci, které jsem si koupila (aspoň to tentokrát nevypadá, že se doma stravujeme jen z toho, co nám přijde poštou ;-)).
Tak se na to pojďme podívat.




Somersby - Pear cider


Koupeno - Billa. Cena - 24,90. Balení - 0,33 l.
Skončil v mém košíku proto, že jsem chtěla ochutnat další hruškový cider. Měla jsem hruškový zatím jen Kopparberg a ten mi chutnal, tak jsem byla zvědavá na jinou značku. Chutnala taky, hruška bude s jablkem můj ciderový favorit. Jen mi tenhle přišel docela silný...
8/10

Chipsy z červené řepy (Severofrukt)

Koupeno - Billa. Cena - 19,90. Balení - 50 g.
Jsou to opravdu jen sušené plátky červené řepy, bez soli a bez obsahu tuku. Některé kousky byly trochu nahořklé a nebyly úplně křupavé. A mně tam chybí sůl. Takže mne trochu zklamaly - čekala jsem od nich víc.
6/10

TUC Sweet chilli

Koupeno - Brandnooz. Cena - 19,90 (doporučená). Balení - 100 g.
Uvítala jsem, že jsou tak akorát pikantní. Víc mi chutná klasická varianta bez příchuti, ale tyhle se taky dají.
6/10

BeBe Na měkko s kousky čokolády

Koupeno - Brandnooz Cena - 10,90 (doporučená). Balení - 50 g.
Už jsem před časem, rovněž z Brandnoozu, měla tuhle sušenku s brusinkami. A hodnocení bude v podstatě stejné - taková normální sušenka, která nenadchne, ale ani neurazí. Je v ní docela dost čokoládových peciček, takže mi jako čokoholikovi chutnala o malinko víc než ta brusinková. Ale vyhledávat ji asi taky nebudu.
6/10

Musli tyčinka Fly čokoládová (Rupa)

Koupeno - ze swapu. Cena- ?? Balení - 25 g
Musli tyčinky moc nevyhledávám, ale když už jsem ji dostala, tak jsem si ji jednou vzala na poradu jako svačinku. Je opravud hodně čokoládová (je polomáčená v kakaové polevě a ještě obsahuje čokoládové pecičky), takže nakonec jsem byla celkem spokojená, i když můj favorit to nebude.
6/10

Tretter´s - chipsy z červené řepy a celeru s příchutí Provence

Koupeno - DM drogérie. Cena 14,90. Balení - 45 g
Jsou přiměřeně slané, chutnaly mi víc než chipsy z červené řepy ze severofruktu. Ale jsou mastnější (i po polovině balíčku mi bylo docela těžko) a kalorická hodnota tomu odpovídá - je stejná jako u klasických brambůrků, takže úplně zdravá varianta chipsů to asi nebude ;-).
7/10

West country luxury yogurt lemon&lemon curd

Koupeno - Marks&Spencer. Cena 27,90. Balení - 150 g.
Příjemně nakyslý smetanový jogurt. Vzhledem k ceně a kalorické hodnotě jen občasné mlsání. Ale chutnal.
7/10

Houmous with extra virgin olive oil

Koupeno - Marks&Spencer. Cena - 51,90. Balení - 200 g.
Koupila jsem si ho na doporučení kolegyně a nelitovala jsem. Neměl chybu - lahodná příjemná chuť (s patrným tónem citronu), konzistence akorát. No vlastně drobnou chybkou je cena, ale za chutný produkt zas tolik nevadí. Určitě si ho zas někdy koupím.
10/10

Slané tyčinky Vest

Koupeno - Brandnooz. Cena - 19,90 (doporučená). Balení - 150 g.
Běžné slané tyčinky, které ničím nezaujmou, ale taky úplně nezklamou. Na mne jsou málo slané.
5/10

Just Fruit exotic (Nutratrend)

Koupeno - swap. Cena - ???. Balení - 30 g.
Tuhle ovocnou tyčinku už jsem měla v provedení švestka+oříšky. Tato s exotickým ovocem mi chutnala víc. Má příjemně mírně nakyslou ovocnou chuť. A díky tomu, že ovocná složka je mezi dvěma plátky jedlého papíru, tak se i dobře jí (nepatlá se na ruce).
8/10

A to je asi pro tentokrát všechno. Zaujalo vás něco natolik, že se rozhodujete, jestli to taky nevyzkoušíte?

Žádné komentáře:

Okomentovat